خانه » جدیدترین » هپکو مرحله دوم لیگ برتر هندبال را با تساوی آغاز کرد

هپکو مرحله دوم لیگ برتر هندبال را با تساوی آغاز کرد

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴     شماره ۳۲۸

گروه ورزشی-وقایع استان:
مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در نقاط مختلف ایران آغاز شد که در یکی از دیدارهای این مرحله هپکو، قدیمی ترین تیم لیگ برتر به مصاف هیئت هندبال تهران رفت و در پایان مقابل این تیم به تساوی دست یافت.
به گزارش وقایع استان، در این مسابقه که از ساعت ۱۶ و در سالن هندبال اختصاصی هپکو برگزار شد شاگردان ایرج رضایی نبرد نفس گیری با رقیب خود داشتند و علی رغم پیشی گرفتن از این تیم در برخی دقایق، در پایان نتوانستند از سد این حریف بگذرند و به تساوی در عدد ۲۹ با هیئت هندبال تهران رضایت دادند. هپکو اراک در پایان نیمه نخست این مسابقه ۱۴ بر ۱۳ از رقیب خود جلو افتاده بود.
در سایر دیدارهای هفته اول این مرحله شهرداری کاشان در خانه با حساب ۲۸ بر ۲۳ مغلوب نفت و گاز گچساران شد، سنگ آهن بافق ۲۴ بر ۲۱ میهمانش مس کرمان را مغلوب کرد و منیزیم فردوس نیز مقابل فولاد مبارکه سپاهان به تساوی در عدد ۲۱ رضایت داد.

گفتنی است پس از پایان رقابتهای مرحله اول لیگ برتر هندبال در دو گروه ۵ و ۶ تیمی، ۴ تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم بازیها شدند تا در یک گروه ۸ تیمی به رقابت با یکدیگر بپردازند.
نفت و گاز گچساران، مس کرمان، هیئت هندبال تهران و فولاد مبارکه سپاهان از گروه الف و منیزیم فردوس، هپکو اراک، سنگ آهن بافق و شهرداری کاشان از گروه ب تیم های صعود کننده به مرحله دوم بازیها بودند.
گفتنی است در این مرحله از بازیها که به صورت دوره ای برگزار می شود تیمهایی که در مرحله نخست با یکدیگر هم گروه بوده اند به مصاف یکدیگر نخواهند رفت و نتایج دیدارهای رو در روی آنها مطابق نتایجی که در مرحله اول بدست آمده است در جدول بازیها اعمال خواهد شد.
بنا بر این روش در حال حاضر منیزیم فردوس با ۱۳ امتیاز از ۷ بازی صدرنشین بلامنازع بازیهاست، نفت و گاز گچساران با ۹ امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه دوم قرار دارد، هیئت هندبال تهران با ۸ امتیاز از ۷ بازی سومین تیم جدول بازیهاست و هپکو اراک، سنگ آهن بافق و مس کرمان نیز با ۶ امتیاز رده های چهارم تا ششم را به تسخیر خود در آورده اند.فولاد مبارکه و شهرداری کاشان نیز با ۵ و ۳ امتیاز دو تیم انتهایی جدول هشت تیمی بازیها هستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.