خانه » اخبار » نیمه اردیبهشت آمد ولی از باران خبری نیست

نیمه اردیبهشت آمد ولی از باران خبری نیست

پس از گذشت سه هفته از گم شدن باران شیخی؛ قصور از رسانه ها نیست، مسئولان پاسخگو نیستند

▫️پس از گذشت سه هفته از گم شدن باران شیخی دختربچه ساکن شهر مهاجران و شایعات متعددی که پیرامون وی نه تنها در اراک بلکه در سراسر کشور منتشر شد، همچنان خبری از وی نیست و مسئولان هم حاضر به گفتگو در این باره نیستند.
▫️پس از آنکه استاندارچندی پیش خبر داد که باران پیدا شده و ظرف چند روز آتی خبری از وی خواهد شد دیگر مسئولان مربوطه خبر را تکذیب و اعلام کردند خبری از باران نیست. در همین رابطه مقرر شده تنها سردار عزیزی فرمانده نیروی انتظامی پس از تثبیت وضعیت باران درباره او اطلاع رسانی کند و سایر مسئولان هم پاسخگوی رسانه ها نبوده و تا کنون هم تنها همان حرف های تکراری قبل را زده اند.
▫️فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی اخیرا درباره آخرین وضعیت باران گفته است: پلیس با همان شدتی که فعالیت پیدا کردن باران را آغاز کرده تا حصول نتیجه نهایی، تلاش های بی وقفه خود را ادامه می دهد و از هیچ تلاشی دست نمی کشد.
▫️سردار عزیزی اظهار می دارد: در همان ابتدا متوجه شدیم که وی را از استان خارج کرده اند، پلیس از سه روش اقدامات پلیسی، گزارش های محلی، همکاری با خانواده باران درحال پیگیری وضعیت باران گم شده می باشد تا به یاری خداوند باران سالم به خانه بازگردد. تحقیقات نشان می دهد که باران زنده و سالم است. از روز دوم مفقود شدن باران، تیم هایی از کارشناسان پلیس به استان هایی که حدس می زدیم باران در آنجا نگهداری می شود، اعزام کرده ایم و با شدت و جدیت، جستجو را ادامه خواهیم داد. در روز دوم مفقودی باران با اقدامات پلیسی موفق شدیم تا افرادی که باران را برده اند، متقاعد کنیم تا با خانواده وی تماس بگیرند و مطمئن شدیم که باران سالم و سلامت است. اکنون نجات جان باران و برگرداندن او از هر موضوع دیگری واجب تر است و فعلاً کاری به دلایل این موضوع نداریم و به شایعاتی که در این راستای مطرح می شود، توجهی نمی کنیم چرا که حفظ حرمت و آبروی خانواده باران نیز برای پلیس اهمیت دارد.
وی ادامه داد: پلیس، دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین استان مرکزی همگی به دنبال این پرونده هستند و با جدیت آن را پیگیری می کنند. همچنین برای اطمینان افکار عمومی از سلامتی باران باید عنوان کرد که روز پنجشنبه گذشته نیز باران توانسته مجدداً به صورت تلفنی با مادر خود صحبت کند. مردم مطمئن باشند که مجموعه پلیس با تمام توان خود به دنبال پیدا شدن باران است و هر اقدامی که در این زمینه لازم باشد را برای بازگرداندن باران به خانواده اش انجام می دهد.
***
رسانه ها در طول این مدت تمام سعی خود را برای پیگیری وضعیت باران نمودند و حتی گاهی اوقات پا را فراتر نهادند ولی متاسفانه پاسخ روشنی از سوی مسئولان مربوطه تاکنون دریافت نشده است. باید دید تا چه زمانی باید در انتظار باران نشست؛ بی شک رسانه ها همچنان پیگیر خواهند بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.