خانه » پیشنهاد سردبیر » ناگفته های استاندار از سفر رییس جمهور به استان/رویای بر باد رفته مخالفین

ناگفته های استاندار از سفر رییس جمهور به استان/رویای بر باد رفته مخالفین

پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ شماره ۴۷۰

عباس لعل بار
وقایع استان

نشست استاندار با اعضای کمیته تشکل ها و احزاب ستاد استقبال از کاروان تدبیر و امید برگزار شد. در این نشست حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، هاشمی مشاور ارشد استاندار و اعضای کمیته تشکل ها و احزاب ستاد حضور داشتند. اعضای کمیته متشکل از احزاب و تشکل های سیاسی، کارگری، دانشجویی، زنان، جوانان و اصحاب رسانه از سه طیف اصلاح طلبان، اصولگرایان و اعتدالگرایان بوده است که نقش بسزایی در استقبال از رییس جمهور و هیات دولت به استان در آبان ماه داشتند.
استاندار در این جلسه با اشاره به فرآیند استقبال از رییس جمهور در زمان سفر گفت: قصد دارم کمی به شرایط پیش رو و مسیری که مخالفین دولت در استان شروع کردند اشاره نمایم. زمانی افزود: حق من رصد مسیر مخالفین دولت است، من اولین استاندار مرکزی با گرایش سیاسی مشخص هستم؛ زمانی که من به استان مرکزی آمدم مخالفین دولت شروع کردند به تبلیغ علیه من. زمانی ادامه داد: مخالفین می گفتند اگر زمانی به استان بیاید استان به هم می ریزد، آدم تندی است و به فکر معیشت مردم نخواهد بود و با نیروهای مذهبی کنار نخواهد آمد. این جریان منسجم حرکت می کرد و البته من به خوبی آنها را می شناختم.
استاندار افزود: من با خدایای خود عهد کردم که سی سال تجربه ام را در استانی که به آن علاقه دارم استفاده کنم. تلاش کردم خلاف تبلیغات مخالفین کار کنم ولی اگر دقت کنید من به تمام تیم موجود اعتماد کردم و این اتفاق نادری است، از این بابت افتخار هم می کنم. انسان های متشخصی برای استقرار دولت زحمت کشیدند و عده ای سعی می کردند که آنها را تخریب کنند ولی چه اشکالی دارد استاندار با آنها دیدار داشته باشد؟
زمانی بیان داشت: شبانه روز در خدمت حوزه اقتصاد بودیم تا تاثیرات هر چند اندک را شاهد باشیم. این تلاشها مصادف شد با توافق هسته ای که من این گفتگوهای دیپلماسی در دولت را از جمله افتخارات آن محسوب می کنم. اگر این توافق صورت نگرفته بود حتی حقوق کارمندان را هم نمی توانستیم بدهیم.
استاندار اظهار داشت: من وقت خود را صرف حوزه های اساسی و مهم کردم، برخی دوستان براساس علاقه خود به دولت توصیه هایی می کردند ولی من به حوزه مهم تولید پرداختم.
زمانی با اشاره به اقدامات مخالفین علیه دولت افزود: زمانی هفتصد میلیارد دلار پول کشور را داشتند با تورم ۴۴ درصدی کشور را اداره می کردند، انتقاد مخالفین از دولت یازدهم پررویی و سنگ پای افراطی گری است که چنین می گویند. جامعه از بابت زدن این حرف های نامناسب دلزده و سرخورده می شود.
استاندار به انتخابات مجلس هم اشاره کرد و گفت: مجلس تغییر کرده و نشانه آن رای آوردن سه وزیری است که در مجلس قبل رای نیاوردند.این انتخابات بسیار مهم بود، در انتخابات دخالتی نداشتم ولی موظف بودم اتحاد حاصل شده را حفظ کنم.
زمانی قمی بیان کرد: من نماینده سیاسی دولت هستم؛ خواهان تشکیل یک مجلس افراطی نبوده و مسلما بدنبال تشکیل مجلس معتدل و برآیند رای مردم بودم.
زمانی در ادامه گفت: پیش از سفر رییس جمهور به استان فردی به یکی از اعضای دولت مراجعه می کند و می گوید به استان سفر نکنید چرا که اوضاع استان بر علیه دولت روحانی است.
زمانی ادامه داد: این عضو دولت موضوع را به من گفت و من با بیش از سی سال سابقه و شناخت از مردم استان می دانستم که اوضاع استان این چنین نیست؛ قبل از سفر عده ای با اتحادهای عجیب و غریب خواهان عدم سفر رییس جمهور به استان بودند.
نماینده دولت در استان افزود: در زمان سفر هم عده ای بدنبال این بودند که سفر بخوبی اجرا نشود، مخالفین دولت تلاش بسیاری برای برگزار نشدن سفر ریاست جمهوری کردند که خوشبختانه مکر آن ها نتیجه ای نداشت و مردم با استقبال پرشکوهی این سفر را به خوبی در تاریخ ثبت کردند. رییس جمهور در بازگشت از سفر نظرش را به من گفت و این سفر جزو بهترین سفرهای رییس جمهور شده است.
زمانی بیان داشت: همگرایی احزاب در استان مرکزی، افتخاری بزرگ برای استان محسوب می شود و داوطلب بودن رسانه ها و نیروهای سیاسی برای انعکاس عملکرد دستگاه ها افتخاری بزرگ است.
استاندار تصریح کرد: مخالفین دولت مطمئن باشند ما حواس مان جمع است و برای نجات کشور و نزدیک شدن به اهداف تعیین شده کار خواهیم کرد و برای نگهداشتن مسیر اعتدال، اخلاق و دیانت از آبروی خود مایه خواهم گذاشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.