خانه » پیشنهاد سردبیر » معاون سیاسی و امنیتی استاندار در دفتر روزنامه «وقایع استان» حضور یافت/وعده های حقیقی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در دفتر روزنامه «وقایع استان» حضور یافت/وعده های حقیقی

سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷   شماره ۸۱۴

** به دنبال افزایش مشارکت مردم در حوزه امنیتی در استان هستیم

** پارک بانوان اواخر فرودین افتتاح می شود

** روزنامه وقایع استان با نگاه حرفه ای خود توانسته یاری گر مدیران استان باشد

***

وقایع استان

عباس لعل بار

***

فتح الله حقیقی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی همانند سیدعلی آقازاده یک چهره کاملا رسانه ای است و در طول مدت حضورش در سمت معاون سیاسی در استان زادگاهش این را بخوبی نشان داده است. معاون ساوه ای استاندار روز گذشته برای دیدو بازدید نوروزی به دفتر روزنامه وقایع استان آمد و در زمان حضورش از خاطرات متعدد خود در سمت های مختلفی که داشته است گفت. وی البته فرصت را غنیمت شمرد و به وعده های عملی شده خود در چند ماه اخیر هم اشاره نمود.
حقیقی در ابتدا با بیان اینکه بزودی شاهد تحولات و اقدامات چشمگیری در حوزه های جوانان، بانوان و امنیتی در استان خواهیم بود افزود: من به عنوان یک فرد کاملا اجرایی شناخته شده ام و هیچ گاه قول یا وعده ای که نتوانم انجام دهم را نمی دهم.
وی افزود: در مدت زمان حضور بنده و شخص استاندار به دستور آقازاده اقدامــات خوبـی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و عمرانی انجام شده و در حوزه جوانان و همچنین امنیتی که زیر نظر بنده است هم بزودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. پارک بانوان که پیشتر گفته بودم در فروردین افتتاح می شود در اواخر ماه جاری افتتاح خواهد شد و خانه جوان هم که قبلا وعده داده بودم چندی پیش افتتاح گردیده است.
حقیقی اظهار داشت: در حوزه امینتی چند کار ویژه انجام خواهیم داد از جمله به دنبال بهبود وضعیت تصادفات برون و درون شهری استان هستیم. در نوروز امسال علی رغم اینکه شاهد افزایش تردد و سکونت مسافران نوروزی در استان بودیم همزمان شاهد کاهش تصادفات فوتی نیز بودیم که امر قابل توجهی است.
معاون استاندار ادامه داد: ما همچنین در حوزه امنیتی بدنبال افزایش مشارکت مردم در این حوزه هستیم و تصمیم داریم محور کارها را به مردم و احزاب بسپاریم.
حقیقی همچنین گفت: در بخش آسیب های اجتماعی با قبول واقعیت ها و بدور از شایعه سازی و انداختن مشکلات بر گردن دیگران طرح هایی را اجرایی خواهیم کرد که باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
وی با اشاره به شایعات اخیر درباره خانه جوان در فضای مجازی تاکید کرد هیچ مسئول یا مدیری برای این خانه هنوز معرفی نشده و شایعات پیرامون این خانه کذب است.
حقیقی با بیان اینکه در حوزه جوانان تجربیات فراوانی دارد و حتی سابقه تدریس در این حوزه را هم در دانشگاه دارد بیان نمود: با شناخت خوبی که از جوانان دارم و با دستور مستقیم استاندار برنامه جوان سازی مدیران استان را دنبال خواهیم کرد کما اینکه تاکنون شاهد کاهش ۵ تا ۱۰ ساله سن برخی مدیران در استان بوده ایم. وی در ادامه بیان کرد: بنده اعتقاد قلبی به رسانه ها دارم و از روزنامه وقایع به عنوان یک رسانه حرفه ای که بصورت مرتب منتشر می شود تقاضا دارم با انعکاس نظرات و دیدگاه های مختلف ما را یاری نماید. حقیقی تاکید داشت: همواره از خواندن مطالب و تیترهای لذت بخش روزنامه وقایع خرسند می شوم.
حقیقی در طول مصاحبه بارها با بیان خاطرات متعدد خود در سال های مدیدی که به عنوان معـاون سیاسـی استــان های مختلف فعالیـت می کرده است تاکید نمود که به عنوان یک مدیر پاسخگو سایر مدیران را نیز به پاسخگویـی به رسانه ها و افزایش ارتباط شان با آنها تشویق خواهد کرد.
استان مرکزی در سال های اخیر معاونان ساسی متعددی را تجربه کرده که اکثر آنها ارتباط خوبی با رسانه ها داشته اند ولی در این میان فتح الله حقیقی نشان داده است که بیش از معاونان سابق تمایل به ارتباط با رسانه های استانی دارد و معتقد است که از این طریق می تواند عملکرد و اقدامات دولت را بیشتر به مردم معرفی کند، اقدامی که در میان مدیران حسن روحانی کم دیده شده و این مورد استثنا باید به عنوان الگویی برای سایر مدیران دولت روحانی تجویز گردد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.