خانه » پیشنهاد سردبیر » ماجرای حضور تیم قایقرانی ایرالکو تحت نام استان البرز در مسابقات کشوری از زبان مدیر تربیت بدنی ایرالکو/بی انصافی محض

ماجرای حضور تیم قایقرانی ایرالکو تحت نام استان البرز در مسابقات کشوری از زبان مدیر تربیت بدنی ایرالکو/بی انصافی محض

سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶   شماره ۶۴۹

*** حاجیوند: بی مهری های بسیاری در زمینه های مختلف به ورزش و تربیت بدنی ایرالکو صورت می گیرد و انگار ما طفلی سر راهی از ارکان ورزش این شهر هستیم

***

وقایع استا

یاسر هویدی

***

یاسر هویدی: به مناسبت روز خبرنگار تربیت بدنی کارخانه ایرالکو میزبان ورزشی نویسان اراک بود. این ضیافت و تقدیر به همت حامد حاجیوند مدیر تربیت بدنی ایرالکو برپا شده و خبرنگاران و نویسندگان ورزشی روزنامه ها و سایت های خبری در آن حضور داشتند، مسئول صفحه ورزشی وقایع استان نیز به دعوت تربیت بدنی ایرالکو در این مراسم حضور یافت که در ادامه گزارش مفصلی از متن و حاشیه این مراسم را خواهید خواند.
مراسم با ایراد سخنانی از سوی حاجیوند آغاز گردید. وی در خصوص فاصله زیاد رسانه های ورزشی با فعالیت های این بخش گله مندی نمود و عنوان داشت فعالیت های بسیار زیادی در جهت توسعه و رشد ورزش در رشته های مختلف در تربیت بدنی ایرالکو در حال انجام است که متاسفانه هیچگونه بازتابی در رسانه های اراک مشاهده نمی کنیم.
حاجیوند افزود: بسیار مشتاقم در این جلسه این مسئله واشکافی گردد که چرا این فاصله میان ورزشی نویسان و خبرنگاران و فعالیت های ما بوجود آمده است.
وی ادامه داد: دریاچه مصنوعی ایرالکو به بهترین شکل و با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان و با بهره مندی از نظارت بهترین کارشناسان فدراسیون قایقرانی تجهیز و بهینه سازی شد.ما به وجود استعداد های ناب قایقرانی در استان مرکزی پی بردیم و در جهت شکوفایی این استعداد ها نهایت تلاش و توان خود را بکار خواهیم گرفت. حاجیوند بیان کرد: نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان قایق و پارو برای ورزش قایقرانی در مجموعه مهیا گردیده است. همانطور که می دانید ورزش قایقرانی از ورزش های گرانقیمت می باشد ولی ما با هدف گذاری در جهت توسعه این ورزش از دیدگاه هزینه ای عبور کرده و تمرکزمان بر روی توسعه این ورزش می باشد. استعدادهای نابی چون خانم ملیکا برون در استان وجود دارد که به دلیل کمبود امکانات و عدم رسیدگی های بموقع این استعداد ها خاموش می گردد.
در ادامه این مراسم بنی جمالی از پیشکسوتان عرصه نشریات و ورزش این موضوع را مطرح کردند که چرا تیم قایقرانی ایرالکو تحت نام استان البرز در مسابقات کشوری حضور پیدا کرده است که طرح این موضوع چالش مناسبی را در ادامه مراسم بوجود آورد. حاجیوند این موضوع را از اساس رد کرد و اینگونه توضیح داد که علیرغم تمامی تماس ها و مکاتباتی که با هیات قایقرانی استان برای اعزام تیم به مسابقات کشوری داشتیم متاسفانه هیچگونه عکس العمل و همراهی در این زمینه با ما صورت نگرفت که شخصا با فدراسیون قایقرانی تماس حاصل نموده و درخواست اعزام تیم را داشتم چون در غیر اینصورت واقعا ورزشکارهای این رشته که مدتها تمرین های طاقت فرسا داشتند آسیب روحی جدی می دیدند. به هر روی توانستم موافقت حضور تیم ایرالکو را در این مسابقات بگیرم که به دلیل اینکه از هر استان یک تیم در مسابقات حاضر خواهد بود مقرر شد ورزشکاران استان البرز نیز در کنار ورزشکاران ایرالکو باشند و بایستی به اطلاع برسانم تمامی نفرات اصلی این مسابقات ورزشکاران ایرالکو بودند و بی انصافی محض است که این موفقیت اینگونه کم ارزش شود.
حاجیوند افزود: بی مهری های بسیاری در زمینه های مختلف به ورزش و تربیت بدنی ایرالکو صورت می گیرد و انگار ما طفلی سر راهی از ارکان ورزش این شهر هستیم. برای مثال باید اعلام کنم تیم پرس سینه ایرالکو قهرمان کشور شد ولی چرا یک خط فقط یک خط خبر در این زمینه در نشریات استان دیده نشد؟
در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزشی وقایع استان بیان داشت: شاید یکی از دلایل فاصله خبری موجود این است که فعالیت های ورزشی ایرالکو خواه نا خواه زیر سایه تیم فوتبال این باشگاه قرار گرفته است و ضمن تائید این فاصله خبری ادامه داد. از این پس قطعا ارتباط رسانه ای و خبری بیشتری از سوی وقایع استان با تربیت بدنی ایرالکو برقرار خواهد شد .
در ادامه خبرنگار دیگری در خصوص زمزمه هایی مبنی بر قرار گرفتن تیم فوتبال تحت پوشش تربیت بدنی آلومینیوم از حاجیوند جویای وضعیت شد که وی عنوان نمود ما طرح کاملی در این زمینه ارائه داده ایم و منتظر تصمیم گیری مدیریت کارخانه هستیم. قطعا اگر تیم فوتبال تحت پوشش تربیت بدنی خود کارخانه قرار بگیرد ثمرات بیشتری خواهد داشت.
مدیر تربیت بدنی ایرالکو اظهارکرد: همانگونه که می دانید در وضعیت موجود کارگران کارخانه زیاد دلخوشی از تیمداری ندارند ولی اگر این اتفاق صورت بگیرد و تیم تحت نظر ما باشدکارگران احساس قرابت بیشتری با تیم فوتبال می کنند و بیشتر و بیشتر به حمایت از این تیم می پردازند. طرح های گسترده ای در این زمینه در دست داریم که اگر این انتقال صورت پذیرد قطعا به شکوفایی فوتبال آلومینیوم ختم خواهد شد. بایستی عنوان کنم در حال حاضر سالن بسکتبال مجموعه در بهترین شرایط تجهیز و رسیدگی مجدد شده است و زمین شماره یک چمن زیر کشت مجدد رفت و در حال حاضر تیم آلومینیوم در این زمین تمرین می کند.
در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی تربیت بدنی ایرالکو به خبرنگاران و حاضران در این وضعیت اهدا گردید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.