خانه » اخبار » صرفه جویی حداقل ۱۷ مگاوات در مصرف برق با مشارکت کلیه ادارات استان در طرح کاهش پیک

صرفه جویی حداقل ۱۷ مگاوات در مصرف برق با مشارکت کلیه ادارات استان در طرح کاهش پیک

شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱  شماره ۱۵۷۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:۷ هزار مشترک پرمصرف در سطح استان مرکزی شناسایی شده اندو تنها ۲۰ درصد از مشترکین استان بالای الگوی مصرف دارند و بیش از ۲ برابر برق مصرفی، مصرف دارند و ۸۰درصد بقیه زیر ۳۰۰ کیلووات مصرف دارند.
محمود محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کنترل مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه داردو تامین برق کشور بسیار حساس و شکننده است لذا مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی ضروری است ،در این راستا مانور رصد مصرف برق ادارات برگزار شده است.
وی افزود:پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق بوده و از تمام ظرفیت‌ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.
محمودی بابیان اینکه تغییر ساعت کاری ادارات باعث صرفه جویی حداقل ۱۷ مگاوات در مصرف برق استان با مشارکت کلیه ادارات در طرح کاهش پیک می شود،افزود:کلیه دستگاه های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.
وی تصریح کرد:سامانه های سرمایشی تمامی اداراتی که با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده اند نیز در صورت افزایش بار شبکه، از راه دور قطع خواهد شد.

ضروت مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس وحیاتی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس وحیاتی آسیب پذیری ها را کاهش می دهد و ضرورتی جدی است.
محمودی افزود:با هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده های نفتی تامین سوخت مولدهای اضطراری محدودیتی ندارد،:همه دستگاه ها به ویژه مراکز حساس و حیاتی خود را مجهز به مولدهای اضطراری دارای کنتور هوشمند کرده اند تا در زمان بروز قطع برق،آسیب کمتری ببیند و وقفه ای در ارائه خدمت نداشته باشند.

بدهی ۲۳۸ میلیارد تومانی مشترکین استان مرکزی به شرکت برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی سال گذشته ۱۸ هزار مشترک به مشترکان برق استان مرکزی افزوده شده است و تعداد مشترکان برق استان بیش از ۷۷۷هزار مشترک است ،گفت: بدهی مشترکان استان طی سال گذشته تاکنون به است شرکت ۲۳۸ میلیارد تومان است که در بخش های خانگی ۵۵ میلیارد تومان، عمومی ۳۷میلیارد تومان، کشاورزی ۴۶میلیارد تومان،صنعتی ۶۶میلیارد تومان و سایر مصارف ۳۴میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.