خانه » جدیدترین » شرکت های پارس تابلو و پارس تابلو صنعت به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی شناخته شدند

شرکت های پارس تابلو و پارس تابلو صنعت به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی شناخته شدند

چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱  شماره ۱۵۸۴

مدیرعامل شرکت پارس تابلو: این شرکت فعالیت های شاخصی در حوزه تولید، صادرات و پیمانکاری در داخل و خارج از کشور داشته است

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پارس تابلو صنعت: این شرکت در یک سال اخیر رشد خوبی در حوزه فروش، صادرات و جذب نیروی انسانی متخصص داشته است

در جشن بزرگداشت دهه تولید و تجارت که عصر روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه صنعت و معدن ایران، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و فعالان صنفی و صنعتی استان مرکزی در محل فرهنگسرای شهر اراک برگزار گردید، از شرکت پارس تابلو و شرکت پارس تابلو صنعت که از شرکت های زیرشاخه شرکت پارس تابلو به شمار می رود به عنوان واحدهای نمونه صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.
سید غیاث‌الدین طاهری، مدیرعامل شرکت پارس تابلو در گفت و گو با خبرنگار وقایع استان گفت: شرکت پارس تابلو به عنوان یک شرکت مادر از هولدینگ بلواندپی زیرشاخه های بسیاری دارد، این شرکت در دو حوزه تولید و پیمانکاری فعال است. در حال حاضر این شرکت به عنوان پیمانکار درجه یک کشور، در حوزه‌های مختلف صنعت و انرژی، پروژه‌های داخلی و خارجی متعددی را با موفقیت در کارنامه خود به ثبت رسانده است و در حوزه تولید نیز شرکت پارس تابلو به عنوان یک شرکت مادر پشتیبان مجموعه ای از شرکت ها است که هر یک به طور تخصصی در تولید محصولاتی چون تابلو های برقی صنعتی، بانک های خازنی و پست های کامپکت فعال هستند.
وی با اشاره تاسیس شرکت پارس تابلو در سال ۱۳۶۸ افزود: این شرکت با بیست سال فعالیت به عنوان بهترین تابلوساز کشور فعالیت دارد و اولین صادرات به کشورهای همسایه را داشته است. پارس تابلو با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی در تولید محصولات برقی توانسته در طی چندسال متوالی به عنوان صادر کننده نمونه کشوری و سال گذشته نیز به عنوان نمونه در استان مرکزی انتخاب شود.
سید غیاث‌الدین طاهری خاطرنشان کرد: از فعالیت های نوین شرکت می توان به اجرای پروژه های برون مرزی اشاره نمود، در این زمینه پروژه هـای پست های انتقال برق در کشورهای همسایه چون ارمنستان و افغانستان و کشورهای اوراسیا، تانزانیا و پروژه نیروگاه عراق را می توان نام برد.
وی ادامه داد: در حوزه تولیدات داخلی نیز، در حوزه های وزارت نیرو، نفت و گاز پروژه های متعددی در دست اجرا داریم که از سال ۱۳۶۸ شروع شده و با توسعه سالانه ادامه یافته و ما در این مدت توانسته ایم محصولات جدید را به سبد کالایی خود اضافه کرده و ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت پارس تابلو همچنین گفت: برخی از شرکت های ما در حوزه دانش بنیان نیز فعال هستند برای نمونه شرکت کلید گستر پویا توانسته در کار ساخت کلیدهای فشار متوسط و فشار قوی که پیش از این کاملا وارداتی بوده، به چرخه تولید وارد شود و بخش عظیمی از مشکلات صنعت برق در کشور را مرتفع نماید.
وی در پایان یادآور شد: در بخش توسعه نیروی انسانی نیز فعالیت های شاخصی شکل گرفته و سعی داشتیم با جذب افراد متخصص از دانشگاه ها از نظر نیروی انسانی، کادر هولدینگ بلواندپی را تقویت نماییم.
محمد حسین جنتی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پارس تابلو صنعت نیز در گفت و گو با خبرنگار وقایع استان گفت: این شرکت در زمینه تولید تابلوهای برق فشار متوسط، فشار ضعیف کشویی و فیکس فعالیت دارد و بخش عمده این تولیدات بـا بهره گیری از دانش بومی به انجام رسیده است.
وی افزود: این شرکت فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده و پس از یک وقفه کوتاه مجدد از سال ۱۳۹۹ توانسته در صنعت برق محصولات منحصر به فردی را ارائه دهد.
محمد حسین جنتی اظهار کرد: علی رغم وجود تحریم ها، و مشکلات مالی خوشبختانه ما در یک سال و نیم اخیر توانسته ایم با ارائه تولیدات خود به صنایع داخلی در بخش برق های منطقه ای، فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه های فروش و میزان محصولات تولیدی رشد خوبی داشته باشیم و با توجه به برنامه هایی که برای سال جاری داریم امیدواریم که بتوانیم همین روند رو به رشد را ادامه دهیم.
مدیرعامل شرکت پارس تابلو صنعت اشاره کرد: در هر صنعتی یکی از آمال و آرزوها جذب نیروی انسانی متخصص است که خوشبختانه ما توانسته ایم با جذب نیرو از دانشگاه ها این مهم را برآورده سازیم و در داخل هولدینگ خود از دانش و تجربه این نیزوها بهر مند شویم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.