خانه » جدیدترین » زخم کاری بر پیکر والیبال زده شد

زخم کاری بر پیکر والیبال زده شد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲  شماره ۱۸۰۴

یاسمین شاه میرزایی:

پس از گذشت چند ماه تعلل و برگزاری جلسات کمیته فنی جهت انتخاب یک سرمربی برای تیم ملی والیبال، سرانجام در تاریخ نهم اسفند ماه مسولان مربوطه زحمت این انتخاب را کشیدند!
سرمربی که قرار بود دارای یک مقبولیت و جایگاه مناسب میان مردم برخوردار باشد، اما تصمیمات فدراسیون و سرپرستش با تمام قول ها و قرار ها مغایرت داشته و دارد.
در چند گزارش قبلی در رابطه با اوضاع آشفته والیبال کشور با آقای حمیدی مصاحبه کردیم. در متن گفتوگو ایشان خواندیم که برخی از اعضای کمیته فنی فدراسیون نظرشان این است که پیاتزا با آن رزومه قوی برای حضور در تیم ملی مناسب نیست! البته بماند که فدراسیون هیچ تلاش و مذاکره ای برای جذب این سرمربی نکرد و هرچه گفتند حاصل خیالات ذهنی خودشان بود.
آقای مرادی و همراهان گرامی ایشان در هفته های نخست، دم از انتخاب یک سرمربی تراز اول می زدند!
با گذشت زمان بر همگان اثبات شد تنها چیزی که برای فدراسیون اهمیت ندارد رشد و آبادانی والیبال کشور است و داشتن منفعت مالی در این قضیه از هر چیزی برایشان مهم تر است. حتی اگر این موضوع به قیمت بی آبرو شدن والیبال مملکت تمام بشود!

گمنام! واژه ای در وصف پائز
اگر برخی دست به قلمان سینه چاک و مخلصان فدراسیون والیبال این جمله را تشویش اذهان عمومی و تخریب تفکرات هوادران تلقی نمی کنند، باید بگوییم پروژه انتخاب سرمربی بنجل برزیلی با موفقیت انجام شد!
با بررسی سوابق موریس موتا پائز، نه می شود و نه می توانیم امیدی به حضور شگفت انگیز و پر از موفقیت او در تیم ملی ایران داشته باشیم…
سرمربی که تنها چند ماه آن هم به عنوان کمک مربی در یک تیم ملی حضور داشته است، چه تجربیات و اطلاعات خاصی به تیم ملی اضافه بکند؟
اگر این انتخاب ها مقدمه چینی دوباره برای حضور سرمربی ایرانی در کادر تیم ملی است، باید از الان خدمت مسولین عرض بکنیم که نقشه تکرای کشیده اند و این بار دیگر مخاطبان و اهالی والیبال گول این تصمیمات غیر منطقی را نخواهند خورد.

دروغ می گوییم، ککمان هم نمی گزد!
فدراسیون والیبال در شرح رزومه موریس ماتو پائز عنوان کرده بود که او به مدت پنج سال عضو کادر فنی برناردو رزنده در برزیل بوده است.
با یک جستجوی ساده مشخص شد او حتی در دوازده نفره مربیان برزیل هم جایگاهی نداشته و این ادعا کامل می شود.
ببنید چقدر رزومه این سرمربی کم بار بوده، که فدراسیون دست به دامن دروغ گفتن شده است و او را به عنوان دستیار یک مربی مطرح جا زده است!
رویای حضور در المپیک، دلهره حذف شدن از جام ملت هاو… همه از دغدغه های اهالی دلسوز و طرفداران والیبال است و صد حیف که این دغدغه ها جایی در ذهن و وجدان سکان داران فدراسیون ندارد.
امیدواریم پس از مشخص شدن رئیس فدراسیون، سرمربی قابلی به ایران بیاید تا تمام والیبال کشور را از ریشه پاکسازی بکند و دوباره عقاب والیبال ایران به نقطه اوج پروازش بازگردد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.