خانه » جدیدترین » خادمان خورشید/نگاهی به عملکرد سازمان مردم نهاد خیریه «آبشار عاطفه ها»

خادمان خورشید/نگاهی به عملکرد سازمان مردم نهاد خیریه «آبشار عاطفه ها»

به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) جشن حامیان موسسه خیریه «آبشار عاطفه ها» در اراک برگزار شد. به همین بهانه روزنامه وقایع استان با مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفتگویی کوتاه ترتیب داده تا خوانندگان خود را با عملکرد این موسسه آشنا کند.
فریبا حبیبی، مسئول موسسه آبشار عاطفه ها در ابتدا از زمان تاسیس موسسه گفت، وی بیان داشت: موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها شعبه استان مرکزی در اردیبهشت ماه سال ۹۱ با عنایت حضرت ولی عصر (عج) و به پشتوانه ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی رضا (ع) تاسیس گردید. وی افزود: این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگذاری هرچه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد که الحمدالله تا کنون در این راستا موفقیتهایی چشمگیری داشته که از فعالیت در سطح استان به سطح ملی تغییر وگسترش یافته است.
حبیبی در ادامه اظهار داشت: فعالیت موسسه از همان ابتدا با هدف کمک به ایتام، خانواده های بی سرپرست، کمک جهیزیه نوعروسان مستعد و هزینه درمانی بیماران خاص و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه آغاز شد و در طی مدت کوتاه فعالیت با جذب بیش از ۶۰۳ خانوار بی سرپرست، ۱۵۰ خانواده فقیر، ۴۳ خانواده درمانی، در شعبه امام رضا در اراک و ۲۰۰ یتیم زیر ۱۵ سال، ۴۰ یتیم بین ۱۵ تا ۲۰ سال و ۶۰ خانواده سادات در شعبه ایتام و سادات اراک، توانسته اند خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه نمایند.
وی ادامه داد: آبشار عاطفه ها هم اکنون علاوه بر دو شعبه در اراک، در شهرستانهای آشتیان، خمین، تفرش، ساوه، شازند و کمیجان هم شعباتی دارد که جمعا ۲۵ پرسنل را شامل می شود.
مسئول موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها به عملکرد سال گذشته موسسه هم اشاره نمود و گفت: در سال ۱۳۹۵ با یاری و کمک خیرین موفق شدیم مبلغ ۱۸۸٫۵۰۸٫۵۰۰ ریال برای مستمری، ۶۴۷٫۸۳۶٫۲۵۰ ریال برای خدمات درمانی، ۸۳۲٫۳۲۶٫۰۰۰ سهم ایتام و ۲۵٫۳۲۵٫۵۰۰ ریال برای سهم سادات جمع آوری و به نیازمندان کمک رسانی کنیم.
وی افزود: سال گذشته مبلغ ۲۵٫۱۳۰٫۰۰۰ ریال فطریه و ۱۵٫۳۴۳٫۰۰۰ ریال کفاره جمع آوری شد. حبیبی گفت: برای تعمیرات منازل و اجاره مسکن نیز مبلغ ۱۲۶٫۷۰۰٫۰۰۰ ریال جمع آوری گردیده و به نیازمندان داده شد. مسئول موسسه آبشار عاطفه ها بیان کرد: برای توزیع پوشاک، مواد غذایی، لوازم التحریر و جهیزیه نیز به ترتیب مبالغ ۱٫۵۰۷٫۵۲۲٫۴۷۱ ریال، ۱٫۴۵۸٫۴۳۹٫۷۲۰ ریال، ۲۴۶٫۰۴۰٫۱۰۹ ریال و ۴٫۴۵۸٫۸۳۹٫۲۰۸ ریال جمع آوری و به نیازمندان و اقشار آسیب دیده کمک شد.
در پایان حبیب با اشاره به اینکه از تمامی خیرینی که در این سالها یاریگر موسسه بوده اند سپاسگذار است از هموطنان خواست که کمک های خود را برای نیازمندان و ایتام به شماره حساب های زیر واریز نمایند تا دست های کوچک کودکانی که از موهبت پدر محرومند و یا دل های خسته نیازمندانی که از شدت نجابت لب به شکوه نمی گشاند و هر روز و هر لحظه در انتظار یاری پاک و پربرکت خیرین هستند، سرشار از مهر و محبت شما شود.

آدرس شعبه ایتام و سادات: خیابان قائم مقام، جنب بانک ملت، کوچه زرین
شماره حساب: ۰۱۰۸۲۱۶۶۸۷۰۰۴
شماره کارت: ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۶۲۰۸
شماره تماس: ۰۹۱۸۴۳۳۹۳۸۱ – ۳۲۲۴۰۲۲۶

 

آدرس شعبه امام رضا (ع): میدان دارایی، جنب مسجد سلیمانیه، نرسیده به نیسانیان
شماره حساب: ۰۱۰۸۵۸۷۰۹۸۰۰۰
شماره کارت: ۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۶۲۱۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.