خانه » پیشنهاد سردبیر » بررسی نتایج هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور/پاشا تسلیم

بررسی نتایج هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور/پاشا تسلیم

چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶   شماره ۶۶۸

***

وقایع استان

یاسر هویدی

***

هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید. در این هفته نماینده استان نتوانست در برابر حریف خود پیروز شود و در انتهای جدول قرار گرفت. در ادامه گزارش به بررسی نتایج بدست آمده در این هفته می پردازیم .
***
 راه آهن صفر مس کرمان ۳
وضعیت راه آهن هر هفته اسفناک تر و بدتر می شود و این تیم با ۸ گل خورده و بدون گل زده در انتهای جدول قرار دارد و این هفته هم ۳ گل از مس کرمان دریافت کرد و چند گل دیگر نیز دریافت نکرد. این تیم هیچ حرفی برای گفتن در بازی های سپری شده نداشت و این تیم اصلا و ابدا برای حضور در این دیدار مهیا نشده است. راه آهنی ها از نظر روحی هم مشکلات عدیده ای دارند. پس از این بازی خبر رسید سیروس دین محمدی از سرمربیگیری راه آهن استعفا داده است.

 آلومینیوم اراک صفر
نساجی مازندران ۲
و اما تیم دیار آفتاب که هفته سوم میزبان نساجی مازندران به سرمربیگری مهدی پاشازاده مرد نام آشنای اراکی ها بود حریفی دست و پا بسته در مقابل تیم قدرتمند و با برنامه نساجی بود. مازندرانی ها که ظاهرا با برنامه برای صعود به لیگ برتر تیم خود را آماده کرده اند در این دیدار سلطه کاملی بر حریف اراکی داشتند و آلومینیوم حتی از ایجاد یک موقعیت خطرناک هم بر روی دروازه حریف قدرتمند خود عاجز بود.به زعم ما بعید است علی دهشمند مدیر عامل جدید آلومینیوم این شرایط را برای هفته های طولانی تحمل کند و اخراج ۴ بازیکن از این تیم فردای روز بازی با نساجی گواه این است که دهشمند از شرایط موجود تیم اصلا راضی نیست . آنچه در این بازی مشهود بود آمادگی بالای مازنی ها و ضعف شدید کار گروهی و بدنی اراکی ها بود.باید دید در روزهای آتی شرایط دو تیم چگونه پیش خواهد رفت .

 فجر سپاسی ۱ مس رفسنجان صفر
فجری های شیراز بردند. نکته جالب اینجاست که شیرازی ها دوشنبه بازی را به نام خود تمام کردند که در آن اصلا مستحق پیروزی نبودند و بـــر خلاف بازی های قبل که خوب بازی می کردند و بردند در این بازی به هیچ وجه بازی قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشتند ولی توانستند از موقعیت حاصل شده نهایت استفاده را برده و به ۳ امتیازی بازی چنگ بزنند. نکته ای که در بازی تیم فجر به چشم می آمد این بود که این تیم به سرعت در حال برطرف سازی نقاط ضعف خود می باشد ناگفته نماند که در صحنه هایی خطاهای داور به سود فجر سپاسی تمام شد.

 

 خونه به خونه ۴ صبای قم صفر
بابلی ها با هدایت جواد نکونام روزهای خوبی را سپری می کنند و می توان این تیم را یکی از مدعیان صعود قلمداد کرد این تیم در بازی مقابل صبا در یک بازی یک طرفه توانست حریف دست و پا بسته قمی خود را که این تیم هم مانند آلومینیوم اراک اصلا نشانی از آمادگی ندارد در هم بکوبد. بابلی ها در ادامه مسیر قطعا در حد و اندازه یک مدعی ظاهر خواهند شد.

 ملوان انزلی ۱ بادران تهران ۱
ملوان و بادران دو مدعی گردن کلفت این بازی ها در دیداری نفس گیر نتوانستند از پس یکدیگر بر آیند و در پایان به تقسیم امتیازات بسنده کردند ملوان در صحنه هایی از این دیدار می توانست حتی پیروزی را از آن خود کند که بی دقتی بازیکنان این تیم مانع از وقوع آن شد.

 شهرداری تبریز ۱ اکسین البرز صفر
نبود علی لطیفی بر روی نیمکت تیم اکسین ضربه سختی در دیدار مقابل تبریزی ها بر پیکر این تیم وارد کرد و اکسین در مقابل شهرداری تبریز شکست خورد. هرچند نباید از بازی هوشمندانه و اقتصادی تبریزی ها در این دیدار به راحتی بگذریم ولی قطعا اگر علی لطیفی که به دلیل اخراج در بازی قبل از حضور بر روی نیمکت اکسین محروم بود همچون همیشه با فریاد ها و جنب و جوش خود بازیکنانش را هدایت می کرد شاید نتیجه دیگری در این دیدار رقم می خورد.

 گل گهر سرجان ۲
ماشین سازی تبریز ۱
گل گهر سیرجان در میان حمایت پرشور هواداران خود توانست در یک دیدار پر حاشیه ماشین سازی تبریز را شکست دهد در این دیدار تقریبا پایاپای بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم بارها به نحوه داوری بازی، اعتراض خود را نشان دادند اعتراضاتی که حتی به کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نیز کشیده شد کیفیت نامطلوب زمین چمن مصنوعی گل گهر نیز تاثیر بدی بر روی کیفیت بازی گذاشته بود.خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز بشدت به این مورد معترض بود.

ایرانجوان بوشهر صفر
نفت مسجدسلیمان ۱
نفت مسجدسلیمان سه امتیاز ارزشمند دیگر را به کیسه اندوخته های خود اضافه کرد تصمیم درست مدیران نفت مسجد سلیمان مبنی بر ادامه فعالیت با محمود فکری حالا دارد اثرات خود را نشان می دهد و این تیم یکدست و هماهنگ توانست در هوای گرم بوشهر تیم بحران زده ایرانجوان را با یک گل شکست دهد. نکته جالبی که سعید مفتخر در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی به آن اشاره کرد این بود که از نظر کمک مربی و مشاوره حین بازی در مضیغه است و با هماهنگی مدیریت باشگاه در صدد این است که کمک مربیانی را به نیمکت خود اضافه کند .ولی با شرایطی که ایرانجوان دارد این تیم مدعی درجه اول سقوط به لیگ ۲ محسوب می شود.

 شهرداری ماهشهر ۱
برق جدید فارس صفر
پدیده این دوره از بازیها تا اینجای کار بدون شک تیم تازه صعود کرده شهرداری ماهشهر با هدایت سید کورش موسوی است که تا اینجای کار حداکثر امتیازات ممکن را بدست آورده است. هرچند وقتی پای صحبت سرمربی این تیم می نشینی صحبت از ماندن در لیگ یک است و نه صعود به لیگ برتر. .سرمربی این تیم سابقه صعود به لیگ برتر را با تیم فولاد نوین اهواز هم دارد. و تا اینجای کار توانسته تیم خیلی خوبی را روانه مسابقات نماید ماهشهری ها در ورزشگاه خانگی خود توانستند با ارایه یک بازی برتر برق نوین شیراز را با شکست بدرقه نمایند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.