خانه » جدیدترین » با شاه حذیب آشنا شوید

با شاه حذیب آشنا شوید

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰   شماره ۱۵۲۲

اوین علی

نوجوان کشمیری که اینترنت را با ترفندهای دیوانه کننده فوتبالش شکست. شاه حذیب هجده ساله اهل منطقه کشمیر به لطف شوت های فوتبال دیوانه کننده اش در اینترنت موج می زند.
دانش آموز کلاس ۱۲ از منطقه چهارار- شریف در مصاحبه ای نظرات خود را در مورد شوت های فوتبال، افزایش شهرت، حضور در سکوهای بین المللی، فرهنگ فوتبال در کشمیر و موارد دیگر به اشتراک می گذارد.
او در سال ۲۰۱۶ شروع به تماشای ویدیوهای فوتبال کرد و با الهام از آنچه دید توپی را برداشت. حذیب همراه با دوستانش به فوتبال ادامه داد، اما آرزو داشت که کار دیگری انجام دهد
با الهام از Dude perfect- گروه ورزشی سرگرمی آمریکایی در یوتیوب – که در آن آنهــا شوت های فوتبال را اجرا می کردند، سفر شات ترفند حذیب در یک صبح سرد زمستانی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد، زمانی که او فوتبال خود را به دست گرفت و شروع به تمرین چند ترفند فوتبال کرد.
پس از تلاش طولانی مدت و تمرین سخت بود که حذیب شروع به تکمیل هنر شوت های فوتسالی کرد. ویدیوی او که او آن را جادوگر نامید، با انتشار یوتیوب اینترنت را شکست. پاسخ و قدردانی که حذیب دریافت کرد، او را به ادامه اشتیاق جدید خود برانگیخت.
این حیله گر به ساختن ویدیوهایی از فوت و فن های فوتبال ادامه داده است به طوری که هر کسی تماشـــا می کند شگفت زده می شود .زمانی که او در India’s Got Talent شرکت کنــد و مهارت های خود را در یک پلت فرم بسیار بزرگتر به نمایش بگذارد، پر دیگری به کلاه او اضافه خواهد شد.
او از سال ۲۰۱۸ بر بیش از ۳۵۰ شات ترفند تسلط داشته است و می‌خواهد دیگران را تشویق کند تا این هنر منحصر به فرد را انتخاب کنند.
قبلاً چند روز طول می کشید تا او یک ترفند را کامل کند، اما اکنون پس از تمرین منظم و کار سخت او می تواند پس از چند ساعت یک ترفند را کامل کند. حذیب می گوید که والدینش کمک بزرگی برای او هستند و از او در این تلاش حمایت کرده اند.
دلیل اینکه حذیب به اجرای ترفندها ادامه داده است، زیرا برای او این چیزی است که به او لذت می‌دهد و می‌گوید باید کارها را نه برای سود مالی، بلکه برای خوشحال کردن خود انجام داد.
شاه حذیب می‌گوید که جوانان باید فعالیت‌هایی را انجام دهند که به آنها آسیبی نرساند و در عوض روی بهبود خود و ایجاد افتخار والدین خود تمرکز کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.