خانه » اخبار » بازدید نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور چگونگی انجام پروژه های شهرداری شازند

بازدید نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور چگونگی انجام پروژه های شهرداری شازند

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ شماره ۱۳۷۱

بازدید نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور چگونگی انجام پروژه های شهرداری شازند

مریم رسولی

اجرای موفق طرح‌های توسعه شهری نیازمند برنامه‌ریزی درست درباره پروژه‌های کلان عمرانی است. همچنین کیفیت انجام کار هم موضوع مهمی در اجرای پروژه‌های عمران شهری می باشد و توجه به این مهم پیشگیری از دو یا چندباره کار‌ها و کاهش هزینه‌های شهری را به دنبال دارد. مدیران شهرداری باید به عنوان متولیان دستگاه خدمت‌رسان از توانمندی متخصصان مسائل شهری و مهندسان عمران در راستای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها و توسعه شهر استفاده کنند.
در همین راستا برای توسعه شهرستان شازند، مسئولان شهرداری و شورای این شهر را تصمیم بر آن گرفته اند که در خصوص چند پروژه عمرانی مهم، از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دعوت به همکاری کنند.
شهردار شهرستان شازند در این باره در گفتگو با وقایع استان گفت: در شهرستان شازند پروژه های عمرانی نظیر فرهنگسرا، رستوران، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی و دریاچه که در مراحل نهایی قرار دارند که در همین خصوص شهرداری و شورای شهر در حال مذاکره و هماهنگی با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء هستند.
بهمن ادریس پور افزود: به دنبال تماس های شهرداری و شورای شهر با سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، در بازدید اخیر نماینده قرارگاه خاتم از پروژه ها، مذاکراتی در خصوص توانایی شهرداری در پرداخت هزینه ها و ارزیابی پروژه ها و همچنین چگونگی عقد قرارداد انجام شد.
وی با اشاره به مذاکرات انجام شده با نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء، گفت: شهرداری شازند قصد همکاری با قرارگاه خاتم را دارد که حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد هم حجم ریالی این قرارداد می باشد.
ادریس پور در پایان افزود: امیدواریم شهرداری شازند هرچه زود تر به مرحله تفاهم نامه و بستن قرارداد با قرارگاه خاتم النبیا برسد تا پروژه های عمرانی انجام شده و بتوانیم به مـــردم شهرمان خدمت رسانی کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.