خانه » جدیدترین » آقایان! اتحاد کجاست؟

آقایان! اتحاد کجاست؟

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ شماره ۱۳۴۲

چرا تیم فوتبال آلومینیوم در همان ابتدای آغاز لیگ برتر به این روز افتاده است؟

آقایان! اتحاد کجاست؟

یاسر هویدی

ماه عسل آلومینیوم و هواداران فوتبال اراک خیلی خیلی زود به پایان رسید و لیگ برتر در همان روز اول آغازش چهره بی رحم خود را به سخت ترین حالت ممکن به آلومینیوم نشان داد، نماینده استان مرکزی در لیگ برتر فوتبال کشور که دوماه و نیم زمان طلایی آماده سازی خود را به بدترین شکل ممکن سوزانده است در اولین دیدار در مقابل نساجی قائمشهر با ۳ گل شکست خورد تا خیلی زود بداند و بفهمد که این تو بمیری دیگر آن تو بمیری های لیگ یک نیست. در گزارش امروز وقایع استان سعی داریم تمامی اتفاقات ریز و درشتی را که باعث شد اینچنین شروع تحقیرآمیزی داشته باشیم را بررسی کنیم و اگر تا پایان این گزارش همراه ما باشید ذهن فوتبالی شما در خصوص وضعیت کنونی آلومینیوم بسیار روشن تر خواهد شد.
به زعم نگارنده شکست ما دقیقا از فردای صعود و زمانی آغاز شد که مدیران کارخانه و تصمیم گیرندگان اصلی تیم دست به ترکیب برنده مدیریتی این تیم زدند و پشت محرابی و به تبع آن رضا فرهمند و محمد نصرتی را خالی کردند. به هر حال آنچه مشخص است اینکه بهترین نتایج فوتبال اراک در زمان مدیریت حمید محرابی رقم خورده است و اعضای هیات مدیره چندپاره شده این تیم متاسفانه امیال و مقاصد شخصی خود را بر موفقیت این تیم ترجیح دادند و زیر پای محرابی را خالی کردند، پس از پذیرش استعفای محرابی خوب طبیعتا از رضا فرهمند سرپرست تیم و محمد نصرتی مدیر اجرایی باشگاه نیز استفاده نشد و باشگاه با این افراد قطع همکاری کرد. جالب است بدانید که همین الان محمد نصرتی در مقام مدیر اجرایی باشگاه استقلال تهران مشغول به کار است. رضا فرهمند هم که کارنامه وی کاملا مشخص است. متاسفانه این تغییرات مستقیم بر روی روند کار تیم تاثیر منفی گذاشت که به همین زودی اثرات آن را می بینیم.
دلیل دیگری که این تیم به این روز افتاده است آشفتگی هیات مدیره پس از صعود بود. در روزهایی که تیم باید با بهترین نفرات بای حضور قدرتمند در لیگ برتر بسته می شد سه عضو هیات مدیره که الان هم از ترکیب هیات مدیره کنار گذاشته شده اند درگیر جنگ قدرت بودند که متاسفانه در نبود محرابی همین قدرت طلبی و عدم دانش کافی این سه عضو اسبق باعث شد که بدون هیچ استراتژی مشخصی وارد معرکه نقل و انتقالات شویم که البته در این معرکه بازنده ای به تمام معنا بودیم. متاسفانه اعضای اسبق هیات مدیره در روزهای حساس نقل و انتقالات نه تنها در این زمینه علم و آگاهی نداشتند بلکه مقاصد و نیت های شخصی خود را در چینش بازیکنان به کار گرفتند و متاسفانه روزهای طلایی جذب بازیکن را به راحتی از دست دادیم از سوی دیگر فرایند تمدید قراردادها در فضای به دور از ادب و رعایت تشریفات مرسوم در باشگاه از سوی این اعضای پیشین صورت گرفت و تمامی تمدید قراردادها با بازیکنان فصل قبل بنوعی یکطرفه و به علم زور بوده است. متاسفانه در همین روزها توسط افرادی که ذکر شد انتصاب های بسیار شتاب زده ای در تیم های پایه صورت گرفت. نکته دیگری که در عدم موفقیت آلومینیوم در زمینه یارگیری تاثیر منفی داشت این بود که بازیکنان درجه یکی که رسول خطیبی با آنها مذاکره می کرد از بیم عدم تمایل کارخانه آلومینیوم به تیم داری خیلی پیشنهاد را جدی نمی گرفتند و دست آخر هم تیم دیگری را انتخاب کردند.
این تا اینجای کار که رسیدیم به انتخاب اعضای هیات مدیره جدید که متاسفانه این اعضا هم به غیر از آنجفی و عباسی خیلی بر مسائل فوتبال اشراف ندارند و سئوال بزرگ حضور مصطفی رضایی در ترکیب هیات مدیره است، یار گرمابه و گلستان علی دهشمند که ارتباط خوب وی با علی دهشمند مدیرعامل اسبق و محروم آلومینیوم بر هیچیک از اهالی فوتبال پوشیده نیست و همچنین انتخاب عابد حقدادی مدیر کل ورزش استان که جالب است بدانید وی دو روز مانده به بازی حساس با داماش گیلان و در زمان حضور روحیه بخش استاندار و هیات همراه در تمرین تیم، تازه از رسول خطیبی سرمربی تیم اول شهر شمـــاره تلفن اش را طلب می کرد (همینقدر پیگیر و حساس به وضعیت تیم!!!) عابد حقدادی بیشتر یک مدیر سیاسی است تا یک مدیر ورزشی و خیلی نمی تواند به تیم و باشگاه کمک کند و البته اگر عابد حقدادی مثمرثمر بود این وضعیت ورزش استان نبود.
متاسفانه پس از رضا فرهمند پست سرپرستی تیم خالی است و بدتر آنکه شخصی به نام مرتضی تبریزی در حوالی صندلی سرپرستی تیم است و عنقریب است که بعنوان سرپرست تیم معرفی شود. فردی که با دو تیم بعنوان سرپرست سقوط کرده و اگر این اتفاق رخ دهد تیم ضربه بدی خـــواهد خورد.
در خصوص انتخاب عباسی بعنوان مدیرعاملالبته بسیاری این انتخاب را انتخابی مناسب می دانند، البته بشرطی که همه اعضای هیات مدیره از وی حمایت کنند و دست وی را برای تحقق برنامه هایش باز بگذارند. در شرایط کنونی که رسول خطیبی تیم را رها کرده است که البته ایرادات بسیاری هم به این حرکت خطیبی وارد است بهتر می بینیم در فضایی بدور از تنش و بکار گیری اهداف شخصی همه برای اتحاد دوباره تیم تلاش کنند، در حال حاضر بهترین شخص برای هدایت تیم رسول خطیبی است که باید هر چه سریعتر اختلاف نظرها را با عباسی کنار گذاشته و به تیم برگردد. در خصوص ادامه روند کار تیم و اعضای هیات مدیره، سرویس ورزشی وقایع استان به هیچ عنوان سکوت نکرده و نخواهد کرد. سهمیه لیگ برتر این شهر برتر به سادگی بدست نیامده که با این بی مبالاتی ها و شخصی کاری ها از دست برود. وقایع استان صدای فوتبال این شهر است و به حد توان خود نمی گذارد این سهمیه که دلخوشی مردم این شهر است در مسیر اهداف شخصبرخیی آقایان از دست برود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.