خانه » اخبار » پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان مرکزی آغاز شد

پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان مرکزی آغاز شد

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱  شماره ۱۵۶۸

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.
حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار وقایع استان افزود: این طرح همزمان با دهه کرامت و ترویج فرهنگ متعالی رضوی و فاطمی، در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی «آجر به آجر» و با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی در عرصه مدرسه‌سازی در این استان آغاز شد.
وی ادامه داد: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی «آجر به آجر» در مدت ۲ سال اجرا و منـابع مالی جمع آوری شده در این طرح، به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیک اندیشان و خیران می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.
محمدی گفت: پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم»، «من مادرم، بچه های ایران فرزندمن»، «آجرهای مهربانی» و «به رنگ مدرسه» در راستای طرح «آجر به آجر» اجرا شده و بیش از یک و نیم میلیون نفر در سطح کشور در این پویش‌ها شرکت کردند.
به گزارش وقایع استان گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است. و از آن تاریخ تا کنون مشغول فعالیت در این حوزه می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.