خانه » اخبار » پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون استان مرکزی

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون استان مرکزی

چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ شماره ۱۶۱۴

معاون بانک توسعه تعاون استان مرکزی خبر داد

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون استان مرکزی

معاون بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: بانک توسعه تعاون استان از یکم شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۱ مرداد سال جاری، ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که ۷۸ درصد از این مبلغ، تقریبا معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال در بخش تعاون بوده است.
عباس مصلح آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به پایین بودن مطالبات غیر جاری در بانک توسعه تعاون استان مرکزی اظهار کرد: پایین بودن نسبت مطالبات غیر جاری نشان دهنده تعهد و پایبندی مشتریان این بانک در استان مرکزی در پرداخت به موقع اقساط است که این امر نشات گرفته از پویا بودن صنعت در استان است.
وی افزود: در سال جاری ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده که ۷۸ درصد از آن بودجه اختصاصی امسال بوده است، اما در حال حاضر هیچ پرونده تسهیلات ازدواجی در صف بانک وجود ندارد.
معاون بانک توسعه تعاون استان مرکزی در ادامه عنوان کرد: همچنین در حوزه فرزندآوری ۱۵۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۴ میلیارد ریال پرداخت شده است، در حوزه مشاغل روستایی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به ۲۱۰ متقاضی معادل۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این مبلغ معادل با ۹۲ درصد منابع اختصاص یافته می باشد.
مصلح آبادی یادآور شد: منابع استان در حوزه مشاغل خانگی ۳۵۵ میلیارد ریال بوده که از ابتدای سال تاکنون ۵۵ میلیارد ریال از آن پرداخت شده است.
وی افزود: در بخش گردشگری نیز تمام اعتبار ۱۴۴ میلیارد ریالی مصوب شده آماده پرداخت است. سهم رونق تولید در استان ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که ۱۰۰ درصد محقق شده و در قالب ۲۱ فقره به پرداخت رسیده است.
وی همچنین تسهیلات پرداختی تبصره ۱۸ به بخش تعاون را از بودجه ۱۰۷ میلیارد ریالی ۱۰۹ میلیارد ریال مصوب و آماده پرداخت عنوان کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.