خانه » پیشنهاد سردبیر » هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور امروز برگزار خواهد شد/طلوع آفتاب در بندر

هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور امروز برگزار خواهد شد/طلوع آفتاب در بندر

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶   شماره ۷۰۲

احمد سیاری: هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جام بزرگداشت آزادگان کشور امروز با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد. نکته حائز اهمیت این بازی ها تا اینجای کار نظم قابل ستایش برگزاری بوده که در تاریخ مقرر بازی ها به کمر کش دور رفت رسیده است و تا حدودی عیار تیم ها مشخص شده، تیم دیارمان در انزلی در یک بازی نفس گیر به دیدار ملــوانی می رود که چندان حال و روز خوشی ندارد.

 خونه به خونه مازندران – ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۵:۰۰ ورزشگاه هفتم تیر بابل
خونه به خونه که هفته هاست با رهبری و هدایت جواد نکونام توانسته به ریتم تیمی و کارگروهی مناسبی دست پیدا کند در هفته نهم میزبان ماشین سازی تبریز است که پس از شکست از آلومینیوم در دو هفته قبل حال و روز خوبی ندارد. خونه به خونه بابل کم کم می تواند خود را به عنوان یک مدعی نشان دهد آنجا که نکونام به شناخت بهتری از بازیکنان تیم اش دست پیدا می کند. بابلی ها هفته گذشته در یک دیدار سنگین توانستند بادران تهران را در خانه با تساوی بدون گل متوقف کنند و البته ماشین سازان تبریز در ادامه ناکامی هایشان در عین ناباوری در خانه با یک گل مغلوب برقی های دیار حافظ شدند. بازی امروز از آن حیث حایز اهمیت است که اگر تبریزی ها باز هم دست خالی زمین مسابقه را ترک کنند شاید دیگر مدیران این تیم قید رسول خطیبی مربی پر حاشیه خود را برای ادامه مسابقات بزنند؛ به هر روی بازی سختی در انتظار تبریزی هاست و بعید است این تیم بتواند از پس یاران نکونام بر آید.
 راه آهن تهران- صبای قم – ساعت ۱۵:۰۰ ورزشگاه راه آهن اکباتان تهران
راه آهن تهران در زمین خانگی اش میزبان قمی های صبا است که بهتر است این دیدار را بنام تیم های بد روزگار مسابقات بنامیم دو تیمی که در رده های انتهایی جدول دست و پا می زنند و راه آهن از حالا مدعی شماره یک سقوط به لیگ دسته دوم است و صبای قم چند هفته است که هومن افاضلی را در راس کادر فنی خود می بیند ولی این مربی آکادمیک هم نتوانسته گره از مشکلات این تیم باز کند و فقط تساوی را جایگزین شکست کرده است. راه آهنی ها هفته قبل طبق معمول باختند و صبایی ها با شهرداری چی های ماهشهر در خانه به تساوی رضایت دادند. بعید است این دیدار چنگی به دل بزند و البته شانس پیروزی قمی ها خیلی بیشتر از راه آهن نگون بخت است.
 ملوان بندرانزلی – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه تختی انزلی
ملوانی ها که با نادر دست نشان فصل را پر سر و صدا آغاز کردند تا اینجای کار به هیچ وجه نتوانستند هواداران متعصب خود را راضی نگه دارند و در رده دوازدهم جدول جا خوش کرده اند و البته ناگفته نماند که دست نشان بیشتر مربی نیم فصل دوم مسابقات است و بارها با تیم های مختلف نشان داده در نیم فصل دوم تیم اش را زیر و رو کرده و نتایج شایسته را کسب کرده و همین مایه امیدواری انزلی چی هاست. ملوانی ها در هفته قبل می توانستند یک شگفتی را رقم بزنند و نفت صدر نشین را در خانه مغلوب کنند که البته نتوانستند از گلهای برتری خود محافظت نموده و قافیه را در نهایت باختند و اما تیم شهرمان آلومینیوم که با حامد بصیری الحق نتایج خوبی را کسب کرده و دیگر از شکست خبری نیست این تیم هفته به هفته بهتر می شود و در هفته گذشته بازی دو بر هیچ باخته به ایرانجوان بوشهر را به تساوی دو بر دو کشاند و البته در دقایق پایانی نیز می توانست برنده این دیدار باشد به هر حال بازی بسیار سختی در انتظار دو تیم است و انزلی قطعا روز آسانی را در مقابل بچه های دیار آفتاب نخواهد دید.
 شهرداری تبریز- نفت مسجد سلیمان – ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه یادگار امام تبریز
شهرداری تبریز در هفته گذشته خیلی راحت دست ها را در مقابل نساجی قدرتمند بالا برد و این تیم هنوز نتوانسته است که به شرایط قابل اتکایی در این دیدارها دست یابد و در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد ولی در آن سوی میدان شرایط کاملا متفاوت است و نفتی های دیار بختیاری با هدایت محمود فکری شرایط خیلی خیلی خــوبی را می گذرانند و در هفته قبل هم این تیم توانست بازی باخته در مقابل ملوان را در خانه با تساوی عوض کند. پیش بینی می شود سه امتیاز این دیدار به حساب نفتی ها واریز شود چون آنها به بردهای خارج از خانه خیلی خوب خو گرفته اند.
 اکسین البرز- مس رفسنجان – ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه انقلاب کرج
تیم خوب اکسین البرز امروز در خانه خود میزبان مسی های رفسنجانی هستند که کویر نشین ها با روحیه ای مضاعف از پیروزی هفته قبل خود گام به البرز می گذارند و البته اکسین هفته قبل در دیداری که می توانست بازنده آن نباشد با یک گل مغلوب مس کرمان شد. اکسین برای اینکه فاصله اش را با صدر جدول از دست ندهد این دیدار را بایستی به نام خود تمام کند و از سوی دیگر رفسنجانی ها نیز با دست و پای بسته مقابل آنها صف آرایی نخواهند کرد و لقمه گلوگیری برای یاران علی لطیفی خواهند بود.
 مس کرمان – نساجی مازندران – ساعت ۱۶ ورزشگاه امام علی کرمان
مس با پیروزی بزرگ و روحیه بخش خود در هفته قبل مقابل اکسین های پر هزینه و متمول گام به دیداری می گذارد که آنسوی آن تیم با ریتم یکدست و کار گروهی مثال زدنی مقابل شان صف آرایی خواهد کرد. نساجی مازندران با هدایت مهدی پاشازاده به شرایط بسیار مطلوبی رسیده که کمتر تیمی می تواند سد راه این تیم شود قطعا این بازی می تواند زیباترین بازی هفته نهم لقب بگیرد، جایی که هر دو تیم برای پیروزی گام به زمین خواهند گذاشت و نساجی می خواهد با پیروزی و روحیه ای مضاعف به دیدار بزرگ جام حذفی خود مقابل استقلال برود.
 شهرداری ماهشهر – فجرسپاسی شیراز – ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه شهدای ماهشهر
شهرداری ماهشهر که چند هفته ای است از کیفیت ابتدای فصل خود نزول کرده است در این دیدار مقابل فجری می ایستد که علیرغم نتایج خوب چهار هفته اخیر بازی قبلی را در خانه مقابل گل گهر سیرجان مغلوب شد و این دیار برای کاکوهای شیرازی اهمیت بسیاری دارد و صدالبته شهرداری ماهشهر خیلی علاقه دارد که به روزهای بالای جدول خود برگردد قطعا بندرنشینان روز آرامی را مقابل فجر سپاسی شیراز نخواهد داشت.
 گل گهر سیرجان- ایرانجوان بوشهر – ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان
گل گهر سیرجان در بازی قبل کار بزرگی انجام داد و توانست با نتیجه دو بر یک شیرازی های فجر را که به روند خوبی رسیده بودند شکست دهد و در این دیدار هم بعید است کار سختی پیش روداشته باشند و البته ایرانجوانی ها مربی قدیمی خود یعنی غلامرضا دلگرم را به همراه دارند و در بازی با آلومینیوم هم دیدیم که این تیم تغییرات مثبتی داشته است ولی نه در آن حد که بتواند لقمه گلوگیری برای گل گهر سیرجان باشد و به هر حال منتظرمی مانیم ببینیم امروز چه نتایجی رقم خواهد خورد و خیلی امیدواریم که آلومینیوم بتواند ملوان را در بندر مه آلود زمین گیر کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.