خانه » پیشنهاد سردبیر » درخشش تیم ملی بانوان سپک تاکرای ایران در رقابت های جهانی به همت ورزشکاران استان مرکزی/۶ پای طلایی

درخشش تیم ملی بانوان سپک تاکرای ایران در رقابت های جهانی به همت ورزشکاران استان مرکزی/۶ پای طلایی

چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶  شماره ۷۱۸

***

وقایع استان

یاسر هویدی

***

با شنیدن خبر موفقیت تیم ملی سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی جهان برای لحظاتی در شوک شیرینی از شنیدن این موفقیت فرو رفتیم، خبر کوتاه بود ولی اینبار بسیار لذت بخش و غرور آفرین دختران سپک تاکرا باز استان مرکزی که همگی ملی پوش هستند توانستند با درخشش بی نظیر خود مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان را در حضور قدرت های اول جهان بدست آورند.این درخشش و افتخار بزرگ برای میهن را بانوانی از خطه اراک و استان مرکزی رقم زدند زحمات شبانه روزی سرمربی این تیم را خانم جعفری که سالهای سال است زحمت بسیاری را برای سپک تاکرای استان متحمل می شود در کنار تکنیک و آمادگی ناب اعضای این تیم معصومه بهزادی، مریم رادمنش، ریحانه راهزانی یکی از مهم ترین افتخارات ورزش بانوان ایران و آسیا را رقم زد. جالب است بدانید سپک تاکرا یا والیبال با پای بانوان در اراک قدمتی چهارده ساله دارد و از سال ۱۳۸۳ این رشته ورزشی در اراک فعالیت خود را آغاز نموده است و از همان سال های اول هم پرداختن به استعدادیابی و شناخت نیروهای آینده دار این رشته حالا سبب شده این افتخار بدست آید. برنامه ریزی های مدون و هدفمند و تشکیل تیم های این رشته در رده های مختلف سنی یکی دیگر از دلایل اصلی این افتخار بزرگ بوده است. وقتی تصور می کنیم با نوع پوشش اسلامی که این خانم ها در مسابقات حاضر می شوند چگونه در این ورزش پر تحرک که به چالاکی و شتاب بسیاری نیاز دارد توانستند اینگونه بدرخشند پی به عظمت و بزرگی کار این نخبه های استان می بریم.
این تیم خیلی چیزها را ثابت کرد اول از همه به تمام ایران نشان داد که ورزش استان مرکزی و اراک چه جایگاهی دارد و همانطور که در شماره های قبل گفته بودیم ورزش بانوان استان مرکزی با سرعت به سمت و سوی بسیار خوبی در حال پیشرفت است . این تیم با این موفقیت بزرگ به همه نشان داد که بانوان اگر مورد توجه قرار گیرند و امکانات مورد نیاز و بودجه های مربوطه به موقع تامین گردد حرف های بسیاری برای گفتن دارند. موفقیت تیم ملی سپک تاکرای ایران با ترکیبی کامل از استان مرکزی به همگان ثابت کرد بانوان اراکی نه تنها در عرصه علم و دانش بلکه در عرصه ورزش نیز از منشا درخشان موفقیت و نام آوری هستند .
موفقیت این تیم نشان داد کار علمی با برنامه ریزی مدون و شروع با استعداد یابی و تمرکز بر روی استعداد های هر رشته ورزشی خروجی و حاصلی به این حلاوت و عظمت خواهد داشت و حالا که استعداد یابی در ورزش استان مرکزی با جدیت مورد توجه قرار گرفته این موفقیت مایه دلگرمی بسیاری برای اهالی ورزش خواهد بود.
به عنوان یک شهروند اراکی و اهل استان نخبه پرور مرکزی به احترام این مقام سومی که کم از قهرمانی ندارد کلاه از سر بر می داریم و این نوید را می دهیم در شماره های آینده وقایع استان پای صحبت قهرمانان تیم ملی سپک تاکرای ایران خواهیم نشست تا شما همراهان همیشگی وقایع استان بیشتر و بیشتر با خالقان این افتخار بزرگ و فراموش نشدنی آشنا شوید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.