خانه » جدیدترین » مدیرعامل باشگاه آلومینیوم/در صورت محقق شدن مسائل مالی، مدعی صعود هستیم:

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم/در صورت محقق شدن مسائل مالی، مدعی صعود هستیم:

یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۵   شماره ۸۶

نشست خبری باشگاه آلومینیوم اراک به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، سرمربی باشگاه آلومینیوم و خبرنگاران ورزشی برگزار شد. این مراسم ابتدا با سخنان روابط عمومی باشگاه و سرمربی آغاز شد.
داود مهابادی، سرمربی آلومینیوم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و تیم آماده شروع مسابقات است و امسال این نوید را می‌دهم که فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم. در ادامه آنجفی و رجائیان به تشریح وضعیت باشگاه پرداختند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
آنجفی ضمن تبریک و تشکر از حضور خبرنگاران گفت: از همه تلاش‌ها و مساعدت های خبرنگاران که وظیفه خطیر و حساس اطلاع رسانی را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم. همواره خبرنگاران ورزشی در حوزه ورزش کمک‌های فراوانی کرده‌اند و باعث شور و نشاط در بین جوانان علاقمند به ورزش شده‌اند. امیدوارم با شروع فصل جدید و مسابقات سنگینی که پیش رو داریم، این همکاری و تعامل ادامه پیدا کند و از کمک و یاری خبرنگاران بی‌بهره نمانیم و امیدواریم بتوانیم فصل خوبی رقم بزنیم و در حوزه ورزش استان منشا خیر و اثربخشی مناسب در سطح استان باشیم. از هیئت مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم که زمینه‌ برگزاری این مراسم را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
آنجفی ضمن تشکر از عوامل تیم در سال گذشته که باعث شدند آلومینیوم حضور آبرومندانه‌ای در لیگ داشته باشد، درباره آماده‌سازی تیم برای فصل جدید افزود: با گذشت کمتر از یک ماه از لیگ گذشته، کار آماده‌سازی برای فصل جدید آغاز شد و در مرحله اول قرارداد سرمربی تیم تمدید شد. رایزنی برای جذب بازیکنان شروع شد و با وجود اینکه وضعیت مالی باشگاه از رقیبان بالای جدولی در سطح پایینتری قرار داشت، بازیکنان خوبی جذب کردیم و تا حدود ۸۰ درصد بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بودند جذب شدند و تیم به طور کامل بسته و به بدن سازی و اردوی آماده سازی برای فصل جدید رسید. در اردوها دیدارهای تدارکاتی مناسبی برگزار کردیم باید گفت: با تیم‌هایی از قبیل پدیده، منتخب مشهد، خونه به خونه بابل، بادران، راه‌آهن و بعثت کرمانشاه بازی کردیم و نتایج قابل قبولی را کسب کند تا سرمربی تیم به یک جمع‌بندی فنی برسد و تیم به آمادگی حدود ۷۰، ۸۰ درصدی برای شروع مسابقات برسد. و امیدوار هستیم که به نتایج قابل قبولی نیز دست پیدا کنیم.
آنجفی با اشاره به پخش مستقیم مسابقات از شبکه آفتاب گفت: اتفاق مبارکی افتاد و از صدا و سیما و مسئولین مربوطه تشکر می‌کنم که شرایط پخش مسابقات را فراهم کردند که موجب اقبال عمومی خانواده‌ها و مردم خواهد شد و نظرات و توجهات را به باشگاه آلومینیوم جلب خواهد کرد. قطعا این اتفاق برای فوتبال استان نیز مفید است و فکر می‌کنم اتفاق خیلی خوبی باشد که از مدت‌ها به دنبال آن بودیم. البته به آن ایده‌آلی که میخواهیم در کشور نرسیدیم. معمولا مهم‌ترین حامی باشگاه‌ها، رسانه‌ها و مخصوصا سیما و شبکه‌های تلویزیونی هستند و با حق پخشی که پرداخت می‌کنند، به اقتصاد باشگاه رونق می‌دهند و به نوعی اسپانسر باشگاه هستند ولی در اینجا ما می‌بایستی برای پخش بازی‌هایمان هزینه کنیم.
آنجفی در خصوص تشکیل هیئت مدیره باشگاه گفت: یکی از نقایص باشگاه طی مدت اخیر نداشتن هیئت مدیره بود و به دلایل مختلف معرفی هیئت مدیره به تاخیر افتاد اما در آغاز این فصل هیئت مدیره معرفی گردید و آقایان مهندس پورعطار، مهندس فیلی، مهندس رجاییان و بنده به همراه آقای امیر حاج رضایی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدیم که آقای حاج رضایی به علت پاره ای از مشکلات حضور در هیئت مدیره را نپذیرفتند و به زودی نفر پنجم نیز معرفی خواهد شد.
آنجفی درباره باشگاه‌داری آلومینیوم افزود: آلومینیوم پروانه فعالیت باشگاهی را گرفته و ایده‌آل ما این است در ادامه بتوانیم در سایر رشته ها نیز فعالیت داشته باشیم و به معنای واقعی به سمت باشگاه شدن حرکت کنیم اما متاسفانه مشکلات شدید مالی با توجه به مسائل مالی موجود در شرکت ایرالکو، کار را برای ورود به رشته های دیگر دشوار کرده است.
آنجفی در ادامه با تشریح دیگر مسائل باشگاه افزود: شکل قرارداد بازیکنان سامان‌دهی شده است و قرارداد بازیکنانمان نهایتا بین ۱۷۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان بوده و آپشن‌های بعضا غلط سال گذشته حذف شده است.
رویکرى ما این است که به بازیکنان جوان و بومی استان نیز بیشتر بها داده شود. در صورتی که بودجه مصوب به خوبی محقق شود و در اختیار باشگاه قرار گیرد می توان گفت تیم در فصل جاری در بین چهار یا پنج تیم مدعی صعود خواهد بود اما منکر شرایط دشوار حضور در این بازیها با توجه به هزینه های میلیاردی صورت گرفته توسط رقبا نخواهیم بود.
وی در ارتباط با امضای قرارداد همکاری با هیئت فوتبال هامبورگ آلمان نیز اضافه کرد: این قرارداد بیشتر به منظور استفاده از علم روز دنیا در آکادمی فوتبال ما و در آموزش مربیان رده های پایه منعقد شده است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک در پایان افزود: تماشاگران یکی از ابزارهای لازم برای صعود به لیگ برتر هستند و با توجه به حضور تیم های بزرگ و پرتماشاگر در لیگ یک، ما نیز نیازمند حمایت تماشاگران هستیم که امیدواریم چنین حمایتی صورت بگیرد و در پایان نیز بتوانیم هواداران فوتبال استان را خشنود کنیم.
رجائیان، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: مطمئنا بخشی از موفقیت‌های ورزش استان، مرهون زحمات و تلاش خبرنگاران حوزه ورزش بوده است و خبرنگاران ورزشی کار سختتری نسبت به دیگر حوزه‌ها دارند. دلیل آن هم مشخص است و خبرنگاران در حاشیه و هیاهوی مسابقات ورزشی و در استادیوم‌ها و شرایط سخت کاری قرار می‌گیرند. به آقای فولادی به دلیل تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان تبریک می‌گویم.
این کار می‌تواند تاثیرگذاری خبرنگاران ورزشی در ورزش استان را دوچندان کند و قوام مناسبی ببخشد.
در پایان این مراسم خبرنگاران ورزشی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.