خانه » پیشنهاد سردبیر » صبح روز یک شنبه، هواپیمای حامل رییس جمهور در فرودگاه اراک به زمین نشست/امید آبادانی و توسعه در گام اول

صبح روز یک شنبه، هواپیمای حامل رییس جمهور در فرودگاه اراک به زمین نشست/امید آبادانی و توسعه در گام اول

دوشنبه ۳ آبان ۹۵ شماره ۴۴۶

وقایع استان:
پس از روزهای بسیار گمانه زنی برای سفر رییس جمهور به استان مرکزی، دیروز استان میزبان حضور روحانی بود. سفری دو روزه که به عنوان آخرین مقصد روحانی در استان ها به حساب می آید. روحانی در فرودگاه شهر اراک دوش به دوش نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت. بعد از آن رییس جمهور منتخب در میان استقبال مردم به ورزشگاه شهدای پنجم مرداد رفت تا سخنرانی مردمی خود را ایراد کند. تلاش رسانه ای منتقدین و متحدین دولت در این روزها از نکات قابل توجه این سفر است. رسانه های منتقد همه تلاش شان را به کار بسته اند تا با برجسته کردن نقطه ضعف های دولت روحانی با تاثیرگذاری بر افکار عمومی استقبال مردمی را کاهش دهند و فضای استان را مملو از نارضایتی جلوه دهند. از طرف دیگر رسانه های حامی دولت نیز با به راه انداختن کمپین ها و اختصاص دادن تیتر های خود به استقبال از روحانی نقش شان در پررنگ تر شدن این مراسم را ایفا کنند. این زد و خورد رسانه ای تکانی دوباره به خبرگزاری ها و مطبوعات خاک گرفته استان داد و فارغ از تخریب ها و تمجید هایی که خیلی از آنها به دور از حقیقت و انصاف بود، توانست فضای فعال رسانه ای را حتی برای چند روز بر استان حاکم سازد. حضور روحانی با همه حرف ها و حدیث ها امیدواری های بسیاری را برای مردم و مسئولین استان ایجاد کرده است. سعی بر تخصیص بودجه و تامین اعتبار برای طرح های روی زمین مانده استان، نیم نگاهی به معضل کهنه شده آلودگی هوا و درخواست های کلان مردمی که در قالب تماس و نامه به رییس جمهور ارائه می شود از نمونه های این امیدواری در استان است. روحانی در بدو ورودش به استان در فرودگاه شهر اراک استان مرکزی را دیاری صنعتی خواند که پایه اصلی برای صنعت کشور است و مردم غیور، وفادار، ایثارگر و و فداکاری در آن زندگی می‌کنند. به گزارش وقایع استان به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام دکتر روحانی در بدو ورود به اراک با سلام و درود بر سالار شهیدان و اصحاب باوفایش اظهار کرد: بسیار خوشحالم در ایامی که هنوز از عطر و بوی فرهنگ عاشورا استشمام می‌کنیم در این استان حضور پیدا کردم.
وی افزود: استان مرکزی همواره یادآور امام عزیز ماست که هر چه از عزت و سربلندی و استقلال داریم، از او، از تلاش‌ها او و از مجاهدت‌های اوست. امام عزیز در این استان رشد و نمو کرده و اولین سال‌های درس‌شان را در حوزه علمیه اراک به تعلیم و تعلم پرداختند.
روحانی استان مرکزی را دیاری صنعتی عنوان کرد که پایه اصلی برای صنعت کشور است و مردم غیور، وفادار، ایثارگر و و فداکاری در آن زندگی می‌کنند. وی افزود: امید است بتوانیم ندای مردم، صدای مردم، نظارت و مطالبات مردم را در جلسات عمومی، دیدار با فرهیختگان و شورای اداری بشنویم و بررسی کنیم و به بخشی از نیازمندی‌ها و خواست‌‌های مردم استان که تصمیمات مربوط به آنها در هیات وزیران اتخاذ شده جامه عمل بپوشانیم. روحانی ابراز امیدواری کرد که نتیجه این سفر آبادانی و توسعه بیشتر استان مرکزی و اراک باشد. پس از این استقبال حسن روحانی فرودگاه را به مقصد محل سخنرانی مردمی خود ترک کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.