خانه » اخبار » شهردار جدید داودآباد معارفه شد

شهردار جدید داودآباد معارفه شد

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰  شماره ۱۴۲۲

شهردار جدید داودآباد معارفه شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه شهر داودآباد و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و معاونت فرمانداری شهرستان اراک، ضمن تقدیر از زحمات سلیمان عبدی سرپرست شهرداری داودآباد، مسعود ایرانشاهی شهردار جدید این شهر معرفی شد.
در این مراسم، حجه الاسلام والمسلمین مهدی غروی ضمن تقدیر از زحمات شورای شهر و محمدکاظم یاوری شهردار سابق و اشاره به اقدام جهادی ســـرپرست شهــــرداری در خصوص محوطه سازی پارک شهید گمنام، از انتظارات مردم منطقه و مشکلات موجود در شهر سخن گفت و خواستار همکاری همه جانبه و جهادی شهردار جدید و مسئولین شهری در مرتفع شدن مشکلات شد.
حمید حیدری مدیر کل دفتر امور شهری با تشکر از خدمات محمدکاظم یاوری شهردار سابق و تقدیر از سلیمان عبدی سرپرست شهرداری اظهار کرد: با توجه به سوابق و تجربیات پیشین خود در سمت شهردار و انتظارات وتوقعات به حق مردم، درخواست دارم که شهروندان، خط مقدم و مشی امور قرار گیرند وشورای شهر، شهردار و مجموعه شهرداری دست در دست هم به دور از هرگونه اختلاف و بیش از پیش و شبانه روزی در فکر و برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف شهرداری و درآمدزایی باشند .
در حاشیه مراسم حجت اله نصیری معاونت فرمانداری شهرستان اراک ضمن تقدیر و تشکراز شهردار سابق و سرپرست شهرداری گفت: با توجه به سوابق کاری انجام شده در شهر داودآباد خدمت رسانی شبانه روزی به مردم منطقه، پیگیری ساخت و سازهای غیرمجاز شهر، پیگیری بخشداری، مدیریت پسماند منابع آب وکسب اعتبارات وتسهیلات لازم از وزارت کشور و ایجاد درآمد پایدار را از اولویت های کاری در شهر داودآباد قراردارد و با چند دستگی و اختلاف کار به جایی نخواهد رسید.
در ادامه مراسم مسعود ایرانشاهی شهردار جدید شهر داودآباد ضمن تشکر از مسئولین محترم و اعضا شورای اسلامی شهر بیان کرد: خدمتگزاری به مردم شهید پرور شهر داودآباد با توجه به سوابق حضور مردمان این خطه در صحنه های نظام اسلامی، مسئولیت این امر خطیر را بر من سنگین تر کرده و وقت شبانه روزی می طلبد.
وی با اشاره به برخی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود، صداقت وپاکدستی را از اصیل تــرین پایه های خدمت خود در این شهر برشمرد.
سلیمان عبدی نیز با عرض خیر مقدم به مدعوین وتشکر ازامام جمعه محترم وشورای اسلامی شهر و تبریک به شهردار جدید، برای ایشان وهمکاران، آرزوی موفقیت در تعامل با یکدیگر آن طور که در خور شان شهروندان داودآبادی باشد، داشتند .
اعضا شورای شهر نیز طی سخنانی در این مراسم خواستار نگاه ویژه مسئولین به شهر داودآباد شدند تا بتوانند با تعامل، گام های موثر و پایداری در پیشرفت و آبادانی شهر برداشته و از خود به یادگار بگذارند.
پس از پایان مراسم مسعود ایرانشاهی شهردار جدید داودآباد به اتفاق دیگر مسئولین با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای شهر و حضور در مزار مطهر شهید گمنام ادای احترام نمودند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.