خانه » جدیدترین » سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در گفتگو با وقایع استان:/توان صعود به لیگ برتر را در شاگردانم می بینم

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در گفتگو با وقایع استان:/توان صعود به لیگ برتر را در شاگردانم می بینم

تیم والیبال شهرداری اراک خود را برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول والیبال باشگاههای کشور آماده می کند.
به گزارش وقایع استان، نماینده والیبال استان مرکزی که فصل پیش در رقابتهای لیگ یک توانست تا جمع هشت تیم برتر این بازیها پیشروی کند حالا با شاکله ای جدید خود را برای حضــور در فصل جدید این مســـابقات آماده می کند.
باشگاه شهرداری که به نظر می رسد در این فصل برای حضور قدرتمند در رقابتهای لیگ یک والیبال عزم راسختری دارد، حالا سکان هدایت تیم خود در این رشته ورزشی را به علی نقدی سپرده است.مربی اهل تهرانی که در دوران بازیگری اش نیز سابقه حضور در اراک را در پرونده داشته و حضور یکساله در آلومینیوم اراک را در سالهای نه چندان دور تجربه کرده است.وی که چند سالی نیز در تیم های ملی به عنوان بازیکن فعالیت داشته دو سال نیز با ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال مربیگری کرده است و علاوه بر آن با تیم دلیران دشتی بوشهر نیز سابقه صعود از لیگ یک به سوپرلیگ را در کارنامه مربیگری خود گنجانده است.
وی در خصوص وضعیت کنونی تیم تحت هدایتش می گوید: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم که با توجه به مدت زمان باقی تا شروع مسابقات می توانیم به بهترین فرم خود برسیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک ادامه داد: تمرینات خود را از اول شهریور ماه بصورت رسمی آغاز کردیم و به تناوب ترکیب نفراتمان کامل شد تا اینکه طی هفته گذشته، توانستیم تیممان را کامل ببندیم.
نقدی خاطرنشان کرد: نزدیک به هشتاد جلسه تمرینی برگزار کرده ایم و نزدیک به سه تا چهار هفته هم تا آغاز بازیها برای ادامه روند آماده سازی زمان داریم و در انتظار قرعه کشی این رقابتها در روز چهارم آبان ماه هستیم تا تکلیف رقبای پیش رویمان نیز مشخص شود.
وی در خصوص برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل گفت: تا به امروز مسابقه و اردویی برگزار نکرده ایم چرا که منتظر مانده ایم تا با تعیین اینکه در گروه شمال کشور هستیم یا گروه جنوب، محلی را برای اردو تعیین کنیم و به مــصاف تیمهایی که برای تدارک تیممان مناسب تر هستند برویم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در ارتباط با شناخت مجموعه اش از رقبای حاضر در لیگ یک افزود: اطلاعات مناسبی در خصوص اینکه کدام بازیکنان و مربیان در کدام تیمها حاضر هستند در اختیار داریم و با توجه به شناختی که از خصوصیات آنها داریم می توانیم از وضعیت رقبا اطلاع داشته باشیم اما در مورد سبک بازی هر یک باید منتظر شروع مسابقات و آنالیز روشهای بازی آنها بمانیم.
نقدی در خصوص ترکیب بازیکنان شهرداری اراک نسبت به تیم سال گذشته نیز تصریح کرد: نسبت به پارسال تقریبا همه نفرات بومی به فعالیت خود ادامه می دهند و دو نفر از نفرات غیربومی سال گذشته نیز در تیم مانده اند و نفرات جدیدی نیز به ما اضافه شده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر دو یار غیربومی ای که از فصل پیش در تیم مانده اند ۵ بازیکن غیربومی دیگر نیز به جمع ما پیوسته اند و از ۱۷ بازیکنی که در اختیار داریم باقی نفرات همگی از بازیکنان بومی هستند که این آمار نسبت به پارسال تیم بومی تری ساخته است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در خصوص جاهای خالی موجود در لیست نفرات تیمش نیز خاطرنشان کرد: دو یا سه جا در لیستمان خالی خواهد ماند که احتمالا آنها را برای طول فصل نگه خواهیم داشت تا بتوانیم با توجه به اتفاقات رخ داده در کوران مسابقات و نقاط ضعف و قوتمان نسبت به جذب نفرات اقدام کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در مهلت نقل و انتقالات اکثر نیازهایمان برطرف شده و باشگاه در زمینه جذب نفرات بسیار نزدیک به ایده آل هایی که در ذهن ما بوده است عمل کرده است و باید به همین دلیل از مدیریت آن تشکر کنیم.
نقدی در خصوص هدف گذاری نماینده استان در فصل جاری رقابتهای لیگ یک نیز گفت: از روز اول این هدف را دنبال کرده ایم که نسبت به سال گذشته از لحاظ نحوه بازی و جایگاهمان پیشرفت داشته باشیم و به همین منظور هدفمان را صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات قرار داده ایم اما با توجه به تمرینات و شرایطی که داشته ایم می توانم بگویم پتانسیل صعود به فینال و حضور در لیگ برتر را نیز در این تیم می بینم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در پایان، پتانسیل والیبال استان مرکزی را خوب خواند و خاطرنشان کرد: نه تنها در والیبال بلکه در همه رشته های ورزشی با توجه به اینکه اراک یکی از قطبهای صنعتی کشور است، از لحاظ سخت افزاری پتانسیل حضور در بالاترین سطوح ورزشی وجود دارد و از منظر نیروی انسانی نیز این شهر استعدادهای زیادی را در دل خود گنجانده است و تنها نیازمند مدیــــریت و برنامه ریزی ای مناسب برای شکوفایی این استعدادهاست که امیدوارم چنین اتفاقی را در این شهر شاهد باشیم.

یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴      شماره ۳۱۳

گروه ورزش- امین نجما

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.