خانه » جدیدترین » ستون پنجمی ها

ستون پنجمی ها

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ شماره ۱۳۰۰

گزارش وقایع استان از حاشیه سازی جدید برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد

ستون پنجمی ها

یاسر هویدی

هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور برگزار شد. آلومینیوم اراک که در دو هفته پیاپی نتیجه بازی‌ها را به تیم‌های هوادار تهران و آرمان گهر سیرجان واگذار کرده بود، برای افزایش عدد ۵۱ امتیازی خود و رسیدن به جایگاه دوم جدول لیگ، باید ۳ امتیاز مسابقه با تیم پایین ِ جدولی رایکا بابل را کسب می کرد. این تیم توانست در پایان با دوگل مهمان خود را شکست دهد. دیگر نماینده استان نیز با پیروزی دلچسب و زدن سه گل به تیم مس رفسنجان شانس خود را برای صعود به لیگ برتر فوتبال زنده نگهداشت.
اما پیش از بازی روز شنبه آلومینیوم با رایکا خبری در فضای رسانه ای استان منتشر شد که قادر بود حاشیه های زیادی برای این تیم در هفته های پایانی لیگ یک فوتبال به همراه داشته باشد.
پیش از هر چیز باید اشاره کرد که پس از دو شکست تلخ در هفته های گذشته لیگ یک فوتبال کشور، آلومینیوم سازان هیچ فرصتی برای لغزش ندارند و فقط و فقط می باید بازی های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذراند که خوشبختانه پیروزی مقابل رایکای بابل آن هم در خارج از خانه امیدها را برای هواداران واقعی فوتبال اراک و نام اراک زنده نگه داشت. در خصوص وضعیت فنی تیم ذکر این موضوع ضروری است که متاسفانه با مصدومیت رامتین سلیمان زاده مهره کلیدی تیم در خط دفاعی، ساختار تیم در بخش دفاع آسیب پذیر شد و یکی از دلایل اصلی دو شکست پی در پی، غیبت این بازیکن ارزشمند بود.خوشبختانه دوباره امید و روحیه به تیم بازگشت و امیدواریم آلومینیوم سه بازی آینده را با پیروزی پشت سر گذاشته و بتواند به یک حسرت دیرینه پایان دهد، کار مهمی که صدالبته بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این تیم شایسته آن هستند.
با این وجود پیش از بازی آلومینویم و رایکای بابل، یکی از کانال های خبری استان با انتشار خبری مبنی بر اینکه «آلومینیوم عطای تیمداری را به لقایش خواهد بخشید؟» حاشیه هایی برای نماینده اراک در لیگ یک ایجاد کرد که می توانست زحمات بازیکنان و کارد فنی این تیم را برای بازی با نماینده بابل زیر سوال ببرد.
شنیده تایید نشده حکایت از این دارد که در مجمع شرکت ایرالکو عدم تیمداری به تصویب رسیده است و نماینده فوتبال استان مرکزی در صورت صعود به لیگ برتر یا بقاء در لیگ یک از حمایت مالی شرکت آلومینیوم برخوردار نخواهد بود. یازده سال پیش نیز تیم آلومینیوم تحت مدیریت حمید محرابی در مسیر صعود به لیگ برتر ناکام ماند و شرکت ایرالکو از تیم داری کناره گیری کرد. باید دید آیا یکبار دیگر قرعه فروپاشی باشگاه آلومینیوم با نام حمید محرابی گره خواهد خورد یا خیر! آنچه مسلم است در صورت تحقق این‌ امر و بر خلاف یازده سال قبل، مجموعه مدیریتی باشگاه آلومینیوم باید پاسخگوی هواداران فوتبال استان مرکزی باشند!
البته این خبر با شکل و شمایل مشابه روی تلکس های خبری دیگری نیز قرارگرفت، متاسفانه آنهاکه نمی خواهند این تیم نتیجه بگیرد در هفته های پایانی بشدت درتلاش هستند با دست آویز قرار دادن این موضوعات کهنه به اهداف خود برسند، همان ها که اهداف شخصی را بر موفقیت اراک ترجیح می دهند همان ها که از تیم دورمانده اند در هفته های پایانی از هیچ تلاشی برای ناکامی آلومینیوم دریغ نمی کنند.
و اما واقعیت ماجراچیست؟ این تصمیم یکی از مصوبات هیات مدیره در فصل قبل بازی ها است و نه این فصل، بله اصلا در فصل جاری صحبتی پیرامون این موضوع نشده است و یک موضوع قدیمی در حساس ترین روزهای چند سال اخیر این تیم با هوشمندی مـورد بهره برداری بدخواهان تیم قرار می گیرد. همانگونه کــه می بینید دقیقا مثل همیشه در زمانی که باید پشت تیم باشند تبر برداشته اند و به ریشه تیم می زنند.
حالا بر فرض که این خبر صحت داشت، آیا زمان مناسبی برای انتشار آن بود، متاسفانه افرادی که موفقیت تیم و صعود احتمالی به لیگ برتر با منافع شخصی آنها در تضاد است در روزهای اخیر تلاش دارند که از هر روزنه ای برای ضربه به وضعیت تیم استفاده کنند.
همانطور که اشاره شد این مصوبه و تصمیم مربوط به فصل قبل است و هیچ ارتباطی به این فصل ندارد و متاسفانه افرادی که موفقیت تیم با منافع آنها در منافات است این اخبار را منتشر می کنند تا فضا را تنش آلود نموده و تیم شهرشان باز هم موفق نشود. همان هایی که سال ها در باشگاه حضور داشتند و هیچ قدمی برنداشتند و جز ناکامی و ضرر مالی هیچ دستاوردی برای باشگاه نداشتند.امیدوارم همکاران در رسانه های شهر و استان این هفته های پایانی با هوشمندی بیشتری به موفقیت تیم کمک کنند و از انتشار اخباری که از سوی افراد معلوم الحال منتشر می شود خود داری نمایند.همچنان با امیدواری بسیاری حامی تیم اول شهر هستیم و معتقدیم با درایت و هوشمندی کادر فنی و مدیریتی تیم و یکدلی و اتحاد بازیکنان می توان آن کار بزرگ را پس از سالها رقم زد. در پایان از تمامی همکاران در رسانه های مختلف شهر می خواهیم حمایت خود را از تیم دریغ نکنند چر اکه الان زمان سکوت نیست، بدخواهان تیم، حتی برخی افرادی که حتی مانند ستون پنجم خود را خودی نشان می دهند در کمین شکست دوباره آلومینیوم نشسته اند تا قند در دلشان آب کنند و هلهله کنان اهداف و منافع شخصی خود را پیش ببرند، همان ها که آنقدر بدنبال برنامه های خود هستند که حتی نمی خواهند پس از سالها مردم خسته این شهر کمی دلخوش شوند، همان ها که لحظه شماری می کنند تیم شهرمان زمین بخورد کمک کنید، همدل شویم تا دشمن شاد نشویم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.