خانه » پیشنهاد سردبیر » ادامه روند پیروزی های تیم والیبال شهرداری اراک در لیگ برتر/هر روز بهتر از دیروز

ادامه روند پیروزی های تیم والیبال شهرداری اراک در لیگ برتر/هر روز بهتر از دیروز

شنبه ۱۸ دی ۹۵ شماره ۵۰۰
وقایع استان
تیم والیبال شهرداری اراک در هفته شانزدهم از لیگ برتر والیبال توانست به دومین برد پیاپی خود دست یابد، شهرداری اراک پس از هفته ها ناکامی بعد از بازی قابل قبول در مقابل بانک سرمایه مدعی قهرمانی لیگ انگیزه تیمی خود را بازیافت و با تمهیدات کادر فنی روند خوبی را آغاز کرد پیروزی در برابر صالحین اولین گام بود و بعد از آن در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال موفق شد تیم هاوش گنبد را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داده و امیدواری بیشتری برای بقا در لیگ برتر ایجاد نماید.
نماینده اراک در هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه و از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی(ره) در حضور بیش از دو هزار هوادار پرشور خود که در تمام لحظات این بازی مشتاقانه تیم خود را تشویق کردند میزبان هاوش گنبد بود که موفق شد با ارائه یک بازی کم نقص و زیبا حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۱ با شکست به دیار ترکمن ها بدرقه کرد.
تیم شهرداری اراک که در مسابقه گذشته خود برابر میزبان خود صالحین ورامین به برتری دست یافته بود برای ادامه روند پیروزی های خود قدم به این میدان گذاشت. شاگردان علی نقدی در ست اول این مسابقه موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند؛ اما در ست دوم این تیم هاوش گنبد بود که موفق شد از ابتدای ست اختلافی را با شهرداری پیدا کرده و تا انتهای ست آن را حفظ کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شهرداری اراک را شکست داده و به فکر ست های باقی مانده باشد. تیم شهرداری اراک با حمایت تماشاگران پرشور خود و همچنین تدابیر مربیانش موفق شد در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود تا تنها یک ست تا کسب پنجمین پیروزی خود در این فصل فاصله داشته باشد. اوج بازی تیم شهرداری اراک در ست چهارم این مسابقه بود که شاگردان علی نقدی موفق شدند از همان ابتدا با سرویس های هدفمند، دفاع های عالی و دریافت های تماشایی خود رقیب خود را زمین گیر کرده و با اختلاف ۱۱ امتیاز و نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شوند تا در مجموع با نتیجه ۳بر ۱ سه امتیاز این مسابقه را به حساب خود واریز کرده و انتقام شکست در دور رفت را از تیم هاوش گنبد بگیرند و با انگیزه بالاتری ادامه مسابقات را در پیش بگیرد.
یکی از ویژگی های مهم این بازی حضور تماشاگران اراکی بود که نشان دادند برای حمایت از تیم خود همیشه آماده اند. به نظر می آید طرفداران ورزش و دوستداران والیبال این شهر پذیرفته اند که باید از تیم شهر خود در سطح توانمندی هایش انتظار داشته باشند و حمایت خود را ادامه دهند. بطوریکه سرمربی تیم شهرداری نیز از این حضور قدردانی کرد و در پایان بازی گفت: هواداران امروز بسیار خوب بودند و باید سطح توقعات کمی از ما پایین بیاید و همچون گذشته از تیم ما حمایت کنند.
علی نقدی گفت: امروز هواداران به تیم ما کمک مضاعفی داشتند و موفق شدیم با انجام مسئولیت بازیکنان پیروز این مسابقه شویم.
وی اضافه شدن سه بازیکن به جمع تیم شهرداری اراک را یکی دیگر از دلایل بهبود شرایط تیم دانست و اظهار کرد: با اضافه شدن سه بازیکن جدید در تیم ، روند کاری ما تغییر پیدا کرده ، رقابت سالمی در تیم ایجاد شده است و امروز ما با تیم فوق العاده ای بازی داشتیم.
نقدی ادامه داد: بازی بسیار سخت و مهمی را پیش رو داشتیم و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول به برد این دیدار بسیار احتیاج داشتیم.
وی گفت: با کسب برد های متوالی میتوانیم روند کاری و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم و این روند که در اعتماد به نفس بازیکنان نیز اثر گذار بوده می تواند در ادامه مسابقات به ما کمک بسیاری بکند.
وی اظهار کرد: هر تیمی می تواند در جمع هشت تیم قرار بگیرد و ما به دلیل پتانسیل موجود در تیم و ارائه بازی های زیبا مقابل تیم هایی مانند سایپا و بانک سرمایه این قدرت را در خود میبینیم که در جمع هشت تیم برتر باشیم.
یکی از اتفاق های مهم دیگر این دیدار پخش زنده بازی توسط صدا و سیمای شبکه آفتاب بود بعد از انتقادهایی که از سوی جامعه ورزشی به این نهاد مبنی بر عدم حضور موثر در بازی های لیگ برتر، این دیدار به صورت زنده از شبکه آفتاب پخش شد. سرمربی تیم شهرداری اراک در این خصوص نیز گفت: صحبت در ارتباط با صدا و سیما در حیطه من نیست اما حضور صدا و سیما در مسابقات بسیار خوب است و انرژی مثبتی به تیم انتقال می دهد.
وی ادامه داد: صدا و سیما باید از نماینده استان حمایت کند و این شرایط و پیروزی ها را انعکاس داده و به گوش شهروندان اراکی برساند، پیروزی امروز ما به دلیل حضور صدا و سیما نبوده است و در صورت عدم پیروزی نیز شکست را برگردن صدا و سیما نمی انداختیم.
شهرداری اراک با این برد با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. این تیم هفته آینده مهمان عمران ساری است که در هفته شانزدهم شکست در مقابل شهرداری تبریز را متحمل شد هم اکنون در رده ششم جدول قرار دارد. دیدار رفت این دو تیم در اراک با نتیجه سه بر صفر به سود عمران ساری تمام شده بود و تیم شهرداری اراک امیدوار است در شرایط رو به بهبودش شکست خانگی را جبران و به پیروزی در خانه حریف برسد.
در دیگر مسابقات هفته شانزدهم نتایج زیر به دست آمد: پارسه تهران صفر – شهرداری ارومیه ۳، سایپا تهران ۲ – پیکان تهران ۳، صالحین ورامین یک – بانک سرمایه ۳، کاله مازندران ۳ -خاتم اردکان یک – شهرداری تبریز ۳ -سازمان عمران شهرداری ساری یک. هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور پیکان تهران، بانک سرمایه و شهرداری ارومیه در رده های اول تا سوم قرار دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.