خانه » پیشنهاد سردبیر » گفتگوی وقایع استان با مدیر تربیت بدنی ایرالکو که این روزها در ورزش استان به شدت فعال است/عبور از تنگنا

گفتگوی وقایع استان با مدیر تربیت بدنی ایرالکو که این روزها در ورزش استان به شدت فعال است/عبور از تنگنا

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶  شماره ۷۹۶

*** فوتسال اراک ظرفیت بالایی برای موفقیت دارد

توجه بیشتر به ورزش بانوان و راه اندازی آکادمی فوتبال تربیت بدنی ایرالکو از مهم ترین برنامه های سال آتی است

***

وقایع استان

احمد سیاری

***

مدیر تربیت بدنی شرکت ایرالکو در خصوص آخرین شرایط تیم فوتسال آلومینیوم اراک که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه شاکله اصلی تیم فوتسال شرکت آلومینیوم را پرسنل شرکت و بچه های اراک تشکیل میدهد ظرفیتی در این راستا ایجاد شده است که می تواند در آینده به فوتسال اراک کمک شایانی نماید.
مهندس حاجیوند ادامه داد : باتلاش بازیکنان و کادر فنی و همدلی ایجاد شده در مجموعه علیرغم همه فراز و نشیب ها تا اینجای کار نتایج خوبی را کسب کردیم و توانستیم در پایان دور رفت بعنوان صدرنشین در گروه خود قرار بگیریم .
وی افزود : در حال حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال تعطیل می باشد و بعد از ۲۰ روز استراحت مسابقات مجددا آغاز خواهد شد و ابتدا میزبان آبی پوشان اهواز خواهیم بود و پس از آن در شادگان رودرروی دانشگاه آزاد این شهر قرار خواهیم گرفت.
مهندس حاجیوند خاطرنشان کرد : با توجه به انسجام ایجاد شده تک تک بخش ها برای موفقیت تیم فوتسال و تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی نگاه به لیگ دسته اول دور از دسترس نیست اما در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست ولی در مجموعه تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا نماینده ای شایسته برای فوتسال اراک و استان مرکزی باشیم.
مدیر تربیت بدنی ایرالکو افزود : در استان مرکزی همواره شهرستان ساوه پرچم دار فوتسال استان بوده است ولی امروز بعد از گذشت ۲ سال بار دیگر فوتسال در شهر اراک فعال شده است که قطعا علاوه بر حمایت های مدیر عامل محترم و معاونت محترم منابع انسانی شرکت همکاری و حمایت های بی دریغ هیات فوتبال استان مرکزی و اداره کل ورزش و جوانان استان و در راس آنان آقایان غفاری و حقدادی در ایجاد این فضای مثبت بسیار تاثیر گذار بوده است‌.
حاجیوند با اشاره به برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی شرکت آلومینیوم گرامیداشت ایام الله دهه فجر تصریح کرد: امسال نیز با حمایت های مدیرعامل و همچنین مدیر منابع انسانی شرکت و نگاه ویژه این عزیزان به مقوله ورزش کارگری علیرغم تنگناهای موجود توانستیم مسابقات باشکوهی را در رشته های مختلف در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: برگزاری همایش کوه پیمایی خانوادگی که با همکاری فرمانده بسیج کارگری شرکت، پرسنل روابط عمومی، هیات ورزش های همگانی و کمیته کارگری برگزار شد از دیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی ایرالکو بمناسبت دهه مبارک فجر بوده است. مهندس حاجیوند در پایان در خصوص مهم ترین برنامه های مجموعه تربیت بدنی گفت: تاسیس آکادمی فوتبال تربیت بدنی زیر نظر هیات فوتبال استان مرکزی، تشکیل و پایه گذاری تیم هندبال بانوان که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است، راه اندازی تیم های رده های سنی پایه در رشته کشتی، توسعه فعالیت های خانه قایقرانی شرکت ایرالکو و فعالیت در رشته های تنیس خاکی و والیبال در کنار سایر فعالیت های ورزش کارگری از جمله مهمترین برنامه های این مجموعه در سال آینده خواهد بود که با دید مثبت مدیر عامل و معاونت شرکت بزودی عملیاتی خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.