خانه » جدیدترین » «حمیدرضا گودرزی» دبیر جبهه اصولگرایان معتدل در استان در گفتگو با «وقایع استان» تاکید کرد/انتخاب «سیدعلی آقازاده » به عنوان استاندار پیشرفت و توسعه استان را شتاب خواهد داد

«حمیدرضا گودرزی» دبیر جبهه اصولگرایان معتدل در استان در گفتگو با «وقایع استان» تاکید کرد/انتخاب «سیدعلی آقازاده » به عنوان استاندار پیشرفت و توسعه استان را شتاب خواهد داد

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶   شماره ۷۰۹

در روزهای اخیر و پس از حضور «سیدعلی آقازاده» به عنوان استاندار، دو طیف اصلاح طلب و اصولگرایان حامی دولت با استقبال از این تغییر از وی اعلام حمایت کردند. آقازاده نیز در مقابل از وحدت و اتحاد میان دو طیف سخن گفت و تاکید کرد حل مشکلات استان با اتحاد ایجاد خواهد شد.
حمیدرضا گودرزی دبیر جبهه اصولگرایان معتدل استان در گفتگو با وقایع استان درباره حضور آقازاده در استانداری مرکزی عنوان کرد: مهندس آقازاده از مدیران شایسته و لایق است که می تواند ظرفیت استان را در رشد اقتصادی و رونق صنایع خرد و کلان افزایش دهد.
این رزمنده و جانباز دفاع مقدس اضافه نمود: رویکرد استاندار باید تعامل با همه جریان ها و احزاب همسوی نظام مقدس اسلامی باشد که بحمدالله مهندس آقازاده با نگاه اعتدالی و توسعه پایدار گام بر می دارد.
گودرزی که از فعالان فرهنگی و سیاسی استان نیز هست، افزود: همراهی مهندس آقازاده با مجمع نمایندگان استان و همچنین هماهنگی و همدلی وی با نماینده محترم ولی فقیه در استان می تواند در پیشرفت و از میان برداشتن موانع تولید و اشتغال بسیار قابل توجه باشد. استان مرکزی از عدم یک مدیریت جهادی و اعتدالی رنج می برد و استاندار دولت دوازدهم باید بتواند یک وفاق و عزم راسخ در مسئولین و مدیران ارشد استان ایجاد نموده و شاهد رشد اقتصادی و به بار نشستن سیاستهای اقتصاد مقاومتی در استان باشیم.
دبیر اصولگرایان معتدل در استان بیان داشت: با توجه به شاخصه های مدیریتی که در وجود مهندس آقازاده سراغ داریم وی بحمدالله مزین به زیور تجربه و تقوی و همچنین به شاخصه مهم ولایتمداری آراسته است و می تواند با مشی اعتدال و دوری از هرگونه تندروی و ناعدالتی، مسیر توسعه و شکوفایی اقتصاد و اشتغال استان مرکزی را هموار نماید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.