خانه » جدیدترین » تشکیل یک گروه کاری مشترک در بازار مصالح و تاسیسات ساختمان برای ارائه خدمات بهتر

تشکیل یک گروه کاری مشترک در بازار مصالح و تاسیسات ساختمان برای ارائه خدمات بهتر

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸  شماره ۱۱۳۳

 تشکیل یک گروه کاری مشترک در بازار مصالح و تاسیسات ساختمان برای ارائه خدمات بهتر

اولین گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در شامگاه ۲۲ مرداد ماه امسال در سالن کوه نور با حضور جمع کثیری از دست اندرکاران این بخش با همت شرکت های گسترش فن آوری (نمایندگی جورج فیشر)، گروه مهندسی کیسان نوید صنعت و سیما آرای اراک (نمایندگی کناف ایران) در سالن کوه نور برگزار شد. به بهانه برگزاری این مراسم ضمن گفتگو با دست اندرکاران برگزاری این مراسم از اهداف و برنامه های آنها جویا شدیم.
از مهندس روزبه کندی مدیر شرکت گسترش فن آوری پرسیدم گروه شما از برگزاری این گردهمایی چه اهدافی را دنبـال می کند؟ وی در پاسخ گفت: مدتی است که با توجه به آشنایی قبلی که با مدیران شرکت های گروه در پروژه های عمرانی بلند مرتبه و انبوه سازی استان و بویژه شهر اراک داشتیم و کاستی ها و معضلاتی که در بخش کیفیت در صنعت تولید ساختمان مشاهده می شد تصمیم گرفتیم که با ایجاد یک گروه کاری مشترک خدمات بهتری را در زمینه تامین کیفیت مناسب و ایمنی به مخاطبین خود در بازار مصالح و تجهیزات و تاسیسات ساختمان ارائه کنیم به همین منظور به همراه سایر شرکت های گروه با ایجاد یک ائتلاف کاری قصد داریم ضمن معرفی گروه به مسئولین و دست اندرکاران محترم بخش صنعت ساختمان و مسکن و انبوه سازان، شرکت های ساختمانی و تاسیساتی، تعاونی های مسکن و طیف وسیعی از فعالین این بخش در استان در زمینه ارائه خدمات مطلوبتر در راستای شعار گروه نیز هم اندیشی نماییم.
از مهندس امیریان راد مدیر شرکت سیما آرای اراک دیگر عضو گروه پرسیدم آیا شما برای تحقق اهداف و خواسته های ائتلاف کاری خودتان برنامه مشخصی هم دارید؟ وی در پاسخ بیان کرد: بله ما زمان زیادی را برای تدوین یک برنامه مشخص و متنوع برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت گروه اختصاص دادیم که امیدواریم با هم اندیشی هایی که با گروه های مختلف و کسب نقطه نظرات سازنده ایشان در این مراسم خواهیم کرد در آینده و در قالب بسته های پیشنهادی متنوع و با محور قرار دادن موضوعات شعارمان به مشتریان محترم بازار صنعت ساختمان ارائه کنیم.
در ادامه از مهندس شمسی مدیر گروه مهندسی کیسان نوید صنعت دیگر عضو این گروه پرسیدم آیا شما در گروه ائتلاف کاری خودتان در صنعت تجهیزات ساختمان به تولید و اشتغال هم فکر کردید؟ وی در این باره بیان داشت: خوشبختانه می توان گفت ما در استان تنها شرکت خدمات فروش و نصب تجهیزات آسانسور هستیم که روی پروسه تولید موتورهای گیرلس، ساخت کابین آسانسور، درب های اتوماتیک و سقف و دیوارهای متحرک کار کردیم و بزودی اولین کارخانه تولید موتورهای گیرلس رو در استان راه اندازی و به بهره برداری خواهیم رساند، همکاری های خوبی با اداره کل صنعت، معدن، تجارت و اداره کل استاندارد، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر بخش ها داریم که امیدواریم مردم عزیز شهر و استان مان در آینده نزدیک از ثمره خوب این همکاری ها بهره مند شوند که فکر میکنم با این توضیحات پاسخ مناسبی به سوال شما داده باشم .
در پایان نیز از مهندس صدوق سخنگو و مسئول هماهنگی گروه پرسیدم منظور شما از انتخاب اسم گروه ۲۰ چیست؟ که وی در پاسخ اظهار داشت: ائتلاف کاری گروه ما قابل افزایش هست و قطعا شرکت های خوب و فعال دیگری که خدمات ایمن و با کیفیتی را در صنعت ساختمان ارائه می کنند در شهر و استان ما وجود دارند که می توانند در آینده خدمات گروه کاری ما را تکمیل کنند بنابراین در آینده در صورت تمایل ایشان به همکاری های مشترک ما شاهد افزایش عدد ۳ در نام گروه خواهیم بود .
در پایان این گفتگو برای تلاش گران عرصه این صنعت و ائتلاف کاری این گروه آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم که شعارهای خوبشان هر چه زودتر رنگ و لعاب عمل هم به خودش بگیرد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.