خانه » پیشنهاد سردبیر » ادامه بازی های تیم های اراکی در لیگ های مختلف/بسکتبال برد، فوتبال متوقف شد

ادامه بازی های تیم های اراکی در لیگ های مختلف/بسکتبال برد، فوتبال متوقف شد

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ شماره ۵۶۶
روز دوشنبه در ادامه بازی های لیگ برتر بسکتبال و لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم های اراکی به مصاف حریفان خود رفتند.
تیم بسکتبال شهرداری بعد از شکست سنگین در برابر پالایش نفت آبادان در هفته هشتم از مرحله سوم لیگ برتر به مصاف نیروی زمینی تهران رفت و در میان تشویق تماشاگران اراکی با اختلاف بالا و نتیجه ۸۰ بر ۵۲ به پیروزی رسید و اولین برد خود در سال جدید را رقم زد. با به دست آمدن این نتیجه هم اکنون تیم بسکتبال شهرداری اراک با ۲۴ بازی، ۱۴ برد و ۳۸ امتیاز همچنان در رده دوم گروه زوج مسابقات قرار دارد.
اما دیگر مسابقه ای که در این روز انجام شد دیدار خانگی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در برابر گل گهر سیرجان بود بازی که علی رغم تلاش آلومینیوم برای پیروزی و خلق موقعیت های خطرناک بر روی دروازه حریف با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
به گزارش وقایع استان در این دیدار برای آلومینیوم میررسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، محمد آقاجانپور، اویس کرد جهان، حسین مددی، مهدی خلج، حامد بصیری، امین پورعلی، روح اله عرب و میلاد احمدی به میدان رفتند و در ادامه محمدعلی اکبرخواه، رضا سلیمانی و امین جهان عالیان به ترتیب جایگزین حامد بصیری، مهدی خلج و میلاد احمدی شدند.
تک گل آلومینیوم در این دیدار را روح اله عرب از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل گهری ها نیز توسط محمد امین حاجی زاده به گل رسیدند.
بازی در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یافت و هر دوتیم با کسب یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند. این بازی توسط امیر عرب عراقی به عنوان داور وسط قضاوت شد و امیر محمد داود زاده، وحید سیفی و امید جمشیدی نیز به عنوان کمک داور بر این دیدار نظارت کردند.
در پایان این دیدار مهدی پاشازاده سرمربی تیم آلومینیوم اراک به ایسنا گفت: علیرغم مشخص شدن وضعیت خود در جدول با تمام وجود بازی کردیم.
وی پس از تساوی برابر گل کهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم اینگه وضعیتمان تقریبا در جدول مشخص شده است ولی امروز بدون حرف و حدیث و با تمام توان در مقابل حریف خود به میدان رفتیم.
پاشازاده افزود: موقعیت های بسیار زیادی نسبت به حریف خود داشتیم و باید پیروز میدان میشدیم ولی درخشش دروازه بان گل گهر بخصوص در صحنه آخر که با یک واکنش میشود گفت جهانی توپ از روی خط دروازه برگرداند مانع از آن شد‌.
وی تصریح کرد: گل گهر امروز یکی از بهترین بازی های خود را برابر ما ارائه داد و نشان داد که جایگاه این تیم در جدول اتفاقی نبوده است‌.
پاشازاده اظهار داشت: تشکر ویژه ای دارم از هواداران خونگرم خود که امروز حضور گرم و خوبی داشتند و در پایان بازی هم علیرغم تساوی تیم را تشویق کردند .
وی تصریح کرد: تیم مدیریتی باشگاه تمام تلاش خود را بکار بسته است که مشکلاتی را که از دو ، سه سال پیش در باشگاه ایجاد شده را مرتفع نماید و این جای تقدیر دارد.
پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: مذاکرات مقدماتی در خصوص فصل آینده با بنده انجام شده است و مدیر عامل ایرالکو بهمراه هیات مدیره باشگاه و بویژه مدیر عامل باشگاه نگاه بسیار مثبتی به فصل بعد دارند.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز در پایان این دیدار گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و تا آخرین لحظه برای صعود می جنگیم.
وینگو بگوویچ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و با این شرایط پای به میدان گذاشتیم ، در نیمه اول آلومینیوم خیلی از ما بهتر بود ولی در نیمه دوم بازیکنان ما خودشان را در زمین پیدا کردند و موفق شدیم گل تساوی را بزنیم.
وی افزود: از گلی که به ثمر رساندیم خیلی خوشحال هستم چرا که بازیکنی که گل را زد یک بازیکن جوان بود که اولین بازی رسمی خودش را برای ما انجام می داد.
بگوویچ ادامه داد: در این دیدار آلومینیوم موقعیت های بسیاری خطرناکی بخصوص در دقایق آخر روی دروازه ما خلق کرد و علیرغم اینکه این برد می تواست برای صعود به ما بسیار کمک کند باید گفت نتیجه تساوی عادلانه بود.
تیم آلومینیوم اراک تا قبل از این دیدار با ۳۱ بازی، ۱۲ برد، ۱۰ مساوی، ۹ باخت، هشت تفاضل گل و ۴۶ امتیاز در جایگاه هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور و تیم گل گهر سیرجان با ۳۱ بازی، ۱۴ برد، ۱۱مساوی، ۶ باخت، ۱۳ تفاضل گل و ۵۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار داشت. تیم آلومینیوم با کسب این تساوی ۴۷ امتیازی شد تا همچنان در رده هشتم جدول جای داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.