خانه » جدیدترین » مدرک من کجاست؟

مدرک من کجاست؟

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰  شماره ۱۴۲۱

مدرک من کجاست؟

گزارش وقایع استان از بلاتکلیفی فارغ التحصیلان موسسه مهر اراک

تعدادی از دانشجویان موسسه غیرانتفاعی مهر اراک که مدتی است تعطیل شده نسبت به عدم دریافت مدرک فارغ التحصیلی خود و بلاتکلیفی شان گلایه مند هستند.
احسان نوری نماینده دانشجویان موسسه مهر اراک در گفتگو با خبرنگار وقایع استان گفت: پس از اینکه موسسه غیرانتفاعی مهر اراک تعطیل شد تعداد زیادی از دانشجویان این موسسه برای گرفتن مدارک خود دچار مشکل شده اند که این مساله معضل جدی برای فارغ التحصیلان ایجاد کرده است چرا که در حال حاضر بیش از یک سال است که ما موفق به دریافت مدارک فارغ التحصیلی خود نشده و در مسائل کاری، خدمت سربازی و … به مشکلاتی برخورده ایم.
وی تصریح کرد: به دانشجویان مهر اراک که برای دریافت مدارک خود اقدام کردند گفته شد موسسه مهر اراک تعطیل شده و از این پس برای دریافت مدارک بایستی به دانشگاه شهاب دانش قم مراجعه کنند و مسئولین دانشگاه شهاب قم نیز به این افراد گفتند که موسسه مهر اراک مدارک شما را به طور ناقص تحویل ما داده و با این وجود ما نمی توانیم گواهینامه فارغ التحصیلی شما را صادر کنیم.
وی افزود: ماجمعی از دانشجویانی هستیم که برای دریافت گواهینامه های فارغ التحصیلی خود دچار مشکل شده ایم و در دانشگاه شهاب دانش قم به ما گفته شد که اطلاعاتی مثل ریز نمرات دانشجویان موجود نیست و مدارک ناقص و مشکل دار است به همین دلیل کمیسیونی برای تصمیم گیری تشکیل شده که در این کمیسیون در مورد این مسائل تصمیم گیری خواهد شد.
احسان نوری تصریح کرد: بیش از یک سال است که این کمیسیون طول کشیده، برخی با گواهینامه موقت خود پروانه نظام مهندسی گرفته اند و در حال حاضر چون گواهینامه اصلی فارغ التحصیلی را برای ارائه ندارند ممکن است پروانه هایشان باطل شود بسیاری از دانشجویان نیز برای اینکه کار خود را از دست ندهند به این گواهینامه ها احتیاج دارند، ما برای حل مشکل خود ابتدا به دانشگاه اراک و دانشگاه شهاب دانش قم و سپس به استانداری مراجعه کردیم تماس هایی هم با وازرت خانه داشتیم اما نتیجه ای حاصل نشده است.
وی افزود: مسئولان دانشگاه شهاب دانش قم می گویند مدارک ما ناقص است ماهم گفتیم مگر می شود، همان طور که برای تاسیس دانشگاه مجوزی صادر می شود برای تعطیلی آن نیز مجوزی صادر خواهد شد زمانی هم که مجوزی برای تعطیلی دانشگاهی صادر می شود دانشگاه موظف است کل مدارک دانشجویانش را ارائه دهد پس چرا الان مدارک ما ناقص است؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.