خانه » پیشنهاد سردبیر » توقف امیدهای آلومینیوم اراک / امیدها ۷ امتیازی شدند

توقف امیدهای آلومینیوم اراک / امیدها ۷ امتیازی شدند

دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ شماره ۴۶۴
وقایع استان: هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول امیدهای کشور عصر شنبه و از ساعت ۱۴:۱۵در ورزشگاه امام خمینی اراک و با برگزاری دیداری بین تیم های آلومینیوم و خیبر خرم آباد ادامه یافت. تیم آلومینیوم که از دو بازی قبلی خود دو پیروزی ارزشمند را بدست آورده بود در این دیدار خانگی تن به تساوی یک بر یک مقابل نماینده لرستان داد.
ترکیب تیم آلومینیوم در این بازی رحمان صبور، کمیل سپهری، پژمان جودکی، حسن بتویی، علی حسنی، میلاد زارع، میلاد مظفری، محمد حسین آبادی،حسین محمدی، امین سلطانی نژاد و شکرالله دهقان بود که در ادامه مهدی پناهی زاده و عرفان عالی جایگزین امین سلطانی نژاد و حسن بتویی شدند.
با توجه به اینکه تیم امید آلومینیوم تمرینات خوب و مستمری را در زمان پیش از آغاز مسابقات پشت سر گذارده انتظار و امید بسیاری را برای صعود به رده بالاتر در میان اهالی فوتبال استان بوجود آورده است که بازی و نمایش خوب نشان از همین بود.
تیم یکدست و خوب امیدهای الومینیوم که حاصل زحمات آقایان قدمیان و نعمتی است و در دو بازی قبلی چهره خوبی از خود به نمایش گذاشته بود و توانسته بود به امتیاز کامل برسد، در این دیدار نتوانست موفق باشد و باز هم رهاوردی سه امتیازی داشته باشد، امیدهای آلومینیوم در این بازی نیز حاکم مطلق میدان بودند و اگر مشکلات داوری این تیم را آزار نمی داد به راحتی می توانست به سومین پیروزی پیاپی خود دست یابد. فرصت های بسیار گلزنی در این بازی از دست رفت و تیم خیبر توانست از تنها تک موقعیت خود استفاده و به گل رسید.
شاید اگر پنالتی دقایق اول بازی و ضربه ای که در دقیقه دوم بازی به تیر دروازه مهمان خورد به تور دروازه می نشست شرایط برای آینده های فوتبال اراک به گونه ای دیگر رقم می خورد. در دقیقه سی بازی بر خلاف جریان این دیدار خیبر خرم آباد به گل رسید و این برتری فقط یک دقیقه دوام آورد و در دقیقه سی و یک شکرالله دهقان بازی را به تساوی کشاند. پس از گل تساوی و تا پایان بازی آلومینیوم همچنان توپ و زمین را در اختیار داشت ولی همانطور که گفته شد به دلایل متعدد متاسفانه موقعیت های صد درصدی این تیم راهی به دروازه نماینده لرستان پیدا نکرد. در آن سو هم تیم خیبر که توان رویارویی با تیم امیدهای آلومینیوم را نداشت روی به وقت کشی و فوتبال تاخیری آورد تا با چنگ و دندان از تنها گل زده خود دفاع کند و در نهایت با یک امتیاز اراک را ترک کرد. دیدار بعدی امیدهای آلومینیوم روز جمعه در کرمانشاه و مقابل تیم بعثت این شهر برگزار خواهد شد که قطعا تیم آلومینیوم با پوشش نقاط ضعف خود خصوصا در خط حمله و افزایش سطح دقت در میان مهاجمین خود می تواند از این دیدار دست پر بازگردد.
هم اکنون آلومینیوم در پایان هفته سوم مسابقات با کسب دو پیروزی و یک تساوی هفت امتیازی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.