خانه » پیشنهاد سردبیر » مهرداد بذرپاش، از یاران محمود احمدی نژاد به اراک آمد/دکلم، ای شکوه پابرجا! /رسانه ها می گویند «وطنم ای شکوه پا بر جا» شعار انتخاباتی بذرپاش است

مهرداد بذرپاش، از یاران محمود احمدی نژاد به اراک آمد/دکلم، ای شکوه پابرجا! /رسانه ها می گویند «وطنم ای شکوه پا بر جا» شعار انتخاباتی بذرپاش است

سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۵ شماره ۵۳۶

وقایع استان
عباس لعل بار

مهرداد بذرپاش، یکی از جوان ترین اعضای کابینه دولت محمود احمدی نژاد بود و به دلیل مدیریت یکی از تندترین رسانه های اصولگرایان، روزنامه وطن امروز، هر از گاهی نامش بر سر زبانها می افتد. بذرپاش روز یکشنبه ای که گذشت با حضور در اراک چند سخنرانی در میان دانشجویان و اصولگرایان انجام داد. چند هفته ای می شود که یاران احمدی نژاد به شدت به تکاپو افتاده اند و با خبرهایی که از آنها منتشر می شود می توان پی برد که به سرعت خود را برای انتخابات مهیا می کنند. مهرداد بذرپاش یکی از افرادی است که به تازگی زمزمه های کاندیداتوریش بر سر زبان ها افتاده است.
آنگونه که خبرآنلاین گزارش داده است یکی از رسانه های داخلی در روزهای گذشته خبرهایی را مبنی بر رونمایی از پوستر و شعار انتخاباتی بذرپاش منتشر کرد. به نوشته این رسانه، با رونمایی از پوستر و شعار انتخاباتی‌ مهرداد بذرپاش در شبکه‌های اجتماعی، کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ رنگ جدی‌تری به خود گرفت.
بذرپاش از چندی پیش فعالیت‌های خاموش خود برای انتخابات را آغاز و ضمن تشکیل ستاد، جلسات منظم سخنرانی خود را بر پا کرده بود. با این حال، اکنون با انتشار پوستر مذکور از سوی نزدیکان او، فعالیت‌های انتخاباتی بذرپاش شکل علنی‌تری به خود گرفته است. در پوستر منتشرشده، شعار «وطنم ای شکوه پا بر جا» به عنوان شعار انتخاباتی او دیده می‌شود.
در گزارش یکی از تارنماها در مورد نامزدی بذرپاش می خوانیم: بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بذرپاش کاندیدای نهایی تشکل تازه‌ تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود سفرهای انتخاباتی او نیز به زودی آغاز خواهد شد. در حال حاضر، یکی از اعضای شورای شهر تهران مسئولیت ستاد شهر تهران را به صورت چراغ خاموش به عهده گرفته است. گفتنی است بذرپاش برای انتخابات آتی روی بدنه اجتماعی حامی محمود احمدی‌نژاد حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما اطلاعیه اخیر رییس‌جمهور سابق به نوعی از او اعلام برائت کرده است.
خبر انتشار پوستر انتخاباتی بذرپاش اما در برخی دیگر از رسانه ها تکذیب شد. به نوشته این رسانه ها، برخی سایت های خبری با انتشار تصویری از تراکت های تبلیغاتی مهندس بذرپاش در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مدعی رونمایی از پوستر انتخاباتی وی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری شدند. تراکت تبلیغاتی مورد ادعا، در اسفند ماه گذشته و مقطع انتخابات قبلی مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه تهران، چاپ و توزیع شده بود.
اما اینک، نماینده سابق مجلس، رییس سازمان ملی جوانان دوره محمود احمدی نژاد، مدیرعامل سابق سایپا و مدیرمسئول روزنامه وطن امروز با حضور در همایش انقلاب مستضعفان، به کام نجومی بگیران و پاسخ به سوالات دانشجویان دانشگاه اراک به گونه ای استارت سفرهای انتخاباتی اش را زد. وی در این همایش با اشاره به اتهام پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی به وی و امثال وی گفت: به روزنامه ایران که چنین اتهامی زده بود و متعلق به شخص رییس جمهور است گفتیم اگر سند دارید ارائه دهید، سندی ارائه نکردند و روزنامه مذکور محکوم شد، اگر امثال بنده چنین مبالغی گرفته بودیم که نه تنها شما در رسانه‌هایتان که بی بی سی هم مستقیم به آن می‌پرداخت و پخش می‌کرد آنقدر این خبر ضعیف بود که حتی رسانه‌های اصلاح‌طلب هم به آن نپرداختند.
بذرپاش تصریح کرد: هشت میلیارد تومان سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان را که فامیل من و امثال من نبردند افرادی که چنین اتهاماتی را به بنده و امثال بنده می‌زنند باید توجه کنند که حقوق‌های نجومی، دانیال‌زاده متصل به حسین فریدون و غیره مربوط به چه دوره‌ای است حتی سه هزار میلیارد تومان دولت قبل را هم وقتی نگاه کنید متوجه می‌شوید که محور آن خاوری بود که هم در دولت هاشمی و هم در دولت خاتمی مدیرعامل بانک بود و یکی از اعتراضات بنده به احمدی‌نژاد مدیرعاملی خاوری در دولت وی بود.
بذرپاش با اشاره به کار بردن لفظ مگس توسط یکی از دانشجویان گفت: عملکرد نشان می‌دهد که مگس چه کسانی هستند و کجاها جمع می‌شوند، به یکی از وزرای این دولت گفتم شما چرا آنقدر خوبی از ابتدای انقلاب هستی بابا اجازه دهید جوانان وارد عرصه شوند، الان که به جوانان راه نمی‌دهیم صنعتمان بهتر است یا وضعیت مسکن کشور، باید باور داشته باشیم که جوان‌گرایی اتفاق خوبی است.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امثال نعمت‌زاده و زنگنه که اوایل انقلاب وزیر بودند و حالا هم وزیر در کدام دوره بهتر عمل کردند، باید به‌دنبال جوان‌گرایی باشیم ما اعتماد به‌ جوانان را در عرصه‌های مختلف تجربه کرده‌ایم متوسط سن شهدای کشور را اگر نگاه کنیم می‌بینیم که ۲۳ سال و نیم است همین‌طور جوانانی که امروز برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) می‌روند متوسط سنشان ۲۲ سال است یا در عرصه‌های دیگر مانند جشنواره فیلم فجر و غیره شاهد این موفقیت‌ها توسط نسل جوان هستیم پس اگر قصد تخریب و زدن بنده و امثال بنده را دارید جوان‌گرایی را زیر سئوال نبرید و از ابزار دیگری استفاده کنید.
بذرپاش تصریح کرد: متاسفانه جوان‌گرایی دچار محافظه‌کاری شده و همه کم‌کاری‌های موجود ناشی از همین بوده بنشینیم فکر کنیم ببینیم جوانان چه کردند در هسته‌ای احمدی‌روشن‌ها بودند و هرجا که جوانان بودند عملکرد هم خوب بود.
بذرپاش با شاره به بحث یکی از دانشجویان در ارتباط با دکل نجومی گفت: در ماجرای دکل نجومی که مطرح شد به نظر بنده پای پسر مهاجرانی در میان بود که به نظر کار سختی است قورت دادن دکل و برای بنده هم جای سئوال است، دولت فعلی چند فساد رو کرد که روی فاسدان عالم را سپید کرد، ۳۲۰ میلیارد تومان کرسنت را هم که پسر فلانی نقش داشت، ۱۸ میلیارد دلار فساد دوستان شما در دولت یازدهم بود که به پول مردم آسیب زدید و جای سئوال است که چطور رویتان شد که از صندوق ذخیره معلمان زحمت‌کش بردارید.
بذرپاش در خلال صحبتهایش بیان کرده بود که برخی بدنبال القای شعار ما نمی توانیم هستند که با واکنش یکی از دانشجویان روبرو شد. وی در برابر این واکنش دانشجویان گفت: بگذارید مردم قضاوت کنند که چه کسانی نمی‌توانند، فکر می‌کنید رفیقان شما در دولت می‌توانند، دوستان شما که دائم اهل تعطیلیند، تعطیلی مسکن، تعطیلی تولید، تعطیلی نطنز، تعطیلی فوردو و این درحالی است که تاریخ دوره‌ای که ما بودیم متهم به نتوانستنمان می‌کنید پر است از احمدی‌روشن‌ها و قاسم سلیمانی‌ها که جای تامل دارد.خواهش می‌کنم یک مدت نتوانید و بگذارید مردم یک نفس راحت بکشند!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.