خانه » جدیدترین » رییس سرپرستی منطقه ۶ قم بانک شهر خبر داد:/حمایت بانک شهر از پروژه های عمرانی شهرها در سالجاری

رییس سرپرستی منطقه ۶ قم بانک شهر خبر داد:/حمایت بانک شهر از پروژه های عمرانی شهرها در سالجاری

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۹۶ شماره ۶۰۴
در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که قطعا الگویی الهام بخش از نظام اقتصاد اسلام را عینیت می بخشد و زمینه ساز نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی خواهد بود؛ سرپرستی بانک شهر در استان قم که استان های مرکزی، لرستان و سمنان را زیر مجموعه خود دارد در بخش تولید و تامین سرمایه مشارکت خواهد داشت،در بخش های کشاورزی و حمایت از فعالان اقتصادی مهندسان، پزشکان و… نیز به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد.
احمدی کمری، رییس سرپرستی منطقه ۶ قم بانک شهر گفت: مشارکت در توسعه شهری،پروژه های عمرانی و فرهنگی به خصوص حمل و نقل عمومی از اولویت های اصلی ما می باشد و پرداخت تسهیلات خرد به تمامی شهروندان و رفع نیازهای ضروری آحاد مردم نیز بسیار حائز اهمیت است.
کمری در خصوص اهم اهداف بانک شهر در سال جدید بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در راستای اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری با دستور مدیر عامل محترم یکی از اهداف بانک شهر است.
وی ادامه داد: رضایت کامل تمامی شهروندان از خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری نوین و اشاره به خدمات نوین این بانک از جمله پیشخوان های شهرنت در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و نوآوری در خدمت و ارائه این خدمات در مناطق مسکونی فاقد بانک جهت خلوت تر شدن شعب و جلوگیری از تردد بی مورد به مرکز شهر در این پیشخوان ها انواع خدمات افتتاح حساب،سپرده گذاری،صدور کارت نقدی،کارت هدیه،خود دریافت واریز وجه،خودپرداز ،صدور ضمانت نامه و…صورت می گیرد.
کمری ادامه داد: بانک شهر امسال در نمایشگاه کتاب بین المللی کتاب تهران از خدمات جدید اجرای سیستم پرداخت NFC رونمایی کرد که در نــوع خود بی نظیر است این خدمت خرید بدون کارت از پایانه های فروشگاهی را با تلفن همراه ارائه کرد صراف الکترونیک، خودبانک، خوددریافت و سایر خدمات باعث شد کسب عنوان اول در بانکداری الکترونیک توسط بانک شهر کسب شود.
رییس سرپرستی منطقه ۶ قم بانک شهر بیان داشت: بانک شهر در سال جاری از تمامی پروژه های عمرانی شهرها با استعداد و توان خود بویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و جلب اعتماد عمومی مردمی حمایت خواهد کرد. لازم به ذکر است اشاره نماییم با جلب اعتماد عمومی مردم در سال گذشته و سالجاری باروند تداوم افزایش منابع بانک و عدم کاهش سپرده های مردمی همراه بوده است که این افتخاری بزرگ برای مدیران ارشد و مجموعه بانک شهر می باشد.
کمری اشاره کرد: مجمع بانک شهر در اواخر تیرماه سال جاری و ارائه حداکثری سود به سهامداران محترم بانک برگزار خواهد شد.
وی هم چنین با توجه به اتفاقات اخیر عدم هرگونه ارتباط موسسه اعتباری آرمان با صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر بانک شهر را مطرح نمود و عنوان کرد با تدابیر اتخاذ شده بزودی نام این صندوق که دارای تشابه اسمی با موسسه نامبرده بود به گنجینه زرین شهر انتقال پیدا خواهد کرد.
کمری سامانه ٨۶۵۵ بانک شهر را پاسخکوی شبانه روزی به جهت سوالات،پیشنهادات و انتقادات مردم عزیز کشورمان و مشتریان محترم بانک اعلام نمود.
وی حضور در عرصه نمایشگاه های کتاب کشور با عاملیت بانک شهر را نوعی مسئولیت اجتماعی به جهت خدمت به جامعه دانست زیرا شاخص توسعه فرهنگی هرکشور توسعه سرانه مطالعه می باشد و این اقدامات بسیار موثر خواهد بود.
کمری در پایان افزود: در سال جاری در سرپرستی منطقه تمام همت و تلاش خود را به جهت جلب رضایت مشتریان محترم،افزایش تعاملات با شهرداری ها،توسعه خدمات نوین و ایجاد تسهیلات برای رونق اقتصاد تولید و اشتغال خواهیم داشت .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.