خانه » پیشنهاد سردبیر » حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین صابری اراکی:/آتش به اختیاریم

حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین صابری اراکی:/آتش به اختیاریم

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶   شماره ۷۴۱

*** نباید اجازه داد ایرالکو حیاط خلوت سیاسیون شود

***

وقایع استان

نورا خسروی

***

حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حسین صابری خطیب شهیر کشور در میان شهروندان اراکی محبوبیت خاصی دارد. وی در سخنرانی هایش در منبرها و مراسم های مختلف از مشکلات و آلام مردم می گوید و بـارها از عملکرد گروه هـا و افـرادی که برخـلاف منافع مـردم اقـدام می کنند انتقاد کرده است. وی در آخـرین سخنــرانی خود در خصوص مسائل و مشکلات طیف های سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب استان مرکزی گفت: اصول گرا و اصلاح طلب بودن در واقع یعنی پایبندی به اصول انقلاب و در هر جناح سیاسی مدیریت و عملکرد آرمانی و جهادی داشتن؛ زمانی که محوریت ولایت بوده و افراد به اصول انقلاب پایبند باشند ما دست آنها را خواهیم بوسید. اما در مقابل کسانی که از محور ولایت فاصله گرفته و از خط قرمزهای نظام عبور کرده و سخنان و منویات دشمن را تکرار و عملکرد ضد ولایتی و ضد انقلابی آنان را دشمن در بوق و کرنا قرار داده و در شبکه های ضد ایرانی و ضد انقلابی و نظام آنان را تحسین کرده و مانور سیاسی دادند، خواهیم ایستاد.صابری با اشاره به کنار رفتن دکتر بهمن اخوان از سمت مدیرعاملی شرکت آلومینیوم ایران افزود: برخی افراد موضوعات آلایندگی این شرکت را مطرح می کنند اما در بطن این موضوعات اهدافی دیگر دنبال می شود. بنده صراحتا اعلام می کنم اخوان به علت اینکه به کسی باج نداده، گلوگاه ها و راه های سواستفاده از منابع مالی را بست مورد تایید گروهی قرار نگرفت. وی ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر مشکلاتی این چنینی گریبانگیر صنایع بزرگ اراک شده است. قطعا زمانی که هزینه های انتخاباتی از خزانه این صنایع پرداخت شود رو یا رو شدن با چنین مشکلاتی جای تعجب ندارد. حجت الاسلام والمسلمین صابری، عضو جامعه نخبگان تبلیغ کشور گفت: مردم بدانند زمانی که دستگاه های نظارتی تمام مستندات را جمع آوری کنند بدون هیچ گونه رودربایستی با متخلفین برخورد خواهند کرد. نمونه بارز این موضوع سرنوشت معاونان و رئیس جمهور دولت نهم و دهم است.
وی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دستور آتش به اختیار را صادر کرده اند مطمئن باشید که نیروهای ارزشی و پاکدست در مقابل ظلم سکوت اختیار نخواهند کرد بـاید اتفاقاتی که در ایرالکو رخ داده است برای مردمی که ریه هایشان در معرض آلودگی این شرکت قرار دارد شفاف سازی شود. باید توضیح دهند چرا به یک وکیل ۲۴ میلیارد تومان پول داده می شود که چه کاری را بـرایشان انجام دهد چرا ۱۹ میلیارد هــزینه ورزش می شود نتیجه آن چه بوده است؟ در صورتی که مدیران وقت ایرالکو می توانستند با این بودجه های چند میلیاردی بهترین بیمارستانهای فوق تخصصی و استانداردترین مراکز ورزشی و تفریحی و گردشگری را به جبران آن همه آسیب آلاینده های ایرالکو برای محیط زیست و سلامت مردم شریف و مظلوم اراک تاسیس کنند که متاسفانه شاهد این امر مبارک نبودیم.حاج محمد حسین صابری افزود: این شرکت تامین کننده هزینه زندگی ۴۷۰۰ نفر پرسنل است، نباید اجازه دهیم که حقوق این عزیزان پــایمال ودست آویز و بازیچه و حیاط خلوت سیاسیون قرار گیرد حال می خواهند وزیر باشند یا نماینده و یا استاندار و شاهد آن باشیم که باری دیگر مشکلات مراکز صنعتی آونگان، هپکو، واگن پارس و دیگر صنایع بزرگ و کوچک تکرار بشود.
خطیب ارزشی و انقلابی کشور در پــایــان صحبت های خود ادامه داد: متاسفانه دکتر اخوان با توجه به سخنرانی های آتشین خود برای دفاع از دولت تدبیر و امید و حمایت از کاندیدای لیست امید در حوزه انتخابیه اراک، خنداب ،کمیجان ترکش خورده از خود این جناح سیاسی در زمان جاری و ساری بودن همان دولت و دولتمردان بدون یک مدافع جناحی قرار گرفت که این مسئله باید برای دیگران عبرت قرار گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.