خانه » جدیدترین » بررسی عملکرد روشن ترین چراغ این روزهای ورزش استان/آلومینیوم طلایه دار ورزش استان

بررسی عملکرد روشن ترین چراغ این روزهای ورزش استان/آلومینیوم طلایه دار ورزش استان

دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶  شماره ۷۱۶

وقایع استان: چندی قبل در یکی از شماره های وقایع استان از شور و حرارت و عزم جزم تربیت بدنی ایرالکو نوشتیم و گفتیم که روزهای درخشانی در انتظار ورزش کارگری و همچنین ورزش استان قرار دارد. تربیت بدنی ایرالکو با مدیریت هدفمند مهندس حاجیوند و تیم اجرایی اش تابستان بسیار پر فروغی را در ورزش کارگری و استانی و حتی کشوری سپری کردند. تربیت بدنی شرکت آلومینیوم ایران به حق به عنوان طلایه دار ورزش کارگری استان در سال ۱۳۹۶ برنامه های خود را بر پایه گسترش و توسعه امر ورزش در بین همکاران و خانواده های پرسنل و همچنین خدمت تا سرحد توان به ورزش استان و دیگر حوزه ها قرار داده است و ما قصد داریم در دو بخش عملکرد تربیت بدنی ایرالکو را بررسی نماییم. در این شماره به بررسی اقدامات انجام شده می پردازیم و در بخش دوم که در شماره های آتی چاپ خواهد شد به نقد و بررسی این اقدامات خواهیم پرداخت.
بزرگترین فستیوال ورزشی سالیانه تربیت بدنی شرکت آلومینیوم در بهمن ماه ۹۵ و به مناسبت گرامیداشت دهه فجر
بزرگترین فستیوال ورزشی سالیانه تربیت بدنی شرکت آلومینیوم در سال ۱۳۹۵ نیز در دهه مبارک فجر با حضور بیش ۱۵۰۰ نفر از کارکنان ورزشکار بازنشسته و شاغل و خانواده گرامیشان در ۲۲ رشته ورزشی(۱۷رشته ورزشی ویژه آقایان و ۵ رشته ورزشی ویژه بانوان) به بهترین شکل و نظم خاصی در مجموعه های ورزشی شرکت آلومینیوم برگزار گردید. در پایان این مسابقات به نفرات و تیم های برتر این دوره از رقابتها هدایایی به رسم یاد بود اهدا گردید. یکی از مهم ترین نکات این فستیوال حضور پر شور پرسنل و خانواده های کارکنان در این مسابقات بود.
به مناسبت هفته کار و کارگر عامل کارخانه یک دوره مسابقات ورزشی به صورت چهار جانبه و داخلی در ۱۲ رشته که این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار گردید .بخش بانوان شامل رشته های ورزشی تنیس روی میز و آمادگی جسمانی و در بخش آقایان شامل رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال، تنیس روی میز، باستانی، بدمینتون، دو و میدانی، بدنسازی، شطرنج و دوچرخه سواری بود در تربیت بدنی ایرالکو برگزار گردید که این مسابقات هم با استقبال سازمانها و ارگانهای دیگر و همچنین حضور همه جانبه پرسنل کارخانه مواجه شد. رویکرد مثبت مدیریت تربیت بدنی ایرالکو در خصوص ورزش قایقرانی بسیار حایز اهمیت بود بطوریکه تیم کارشناسی این اداره با برنامه ریزی هدفمند توانستند دریاچه کارخانه را با بهترین امکانات برای تیم های قایقرانی تجهیز نمایند. خانه قایقرانی آلومینیوم سازی با استعدادیابی و جذب جوانان مستعد و آموزش آن ها کار خود را به صورت حرفه ای در رشته قایقرانی آغاز کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.