خانه » پیشنهاد سردبیر » ایران با قبول شکست مقابل روسیه، به مصاف ایتالیا خواهد رفت/دیوار بلند روس ها/لوزانو: اشتباهات زیاد بازیکنان عامل اصلی باخت به روسیه بود

ایران با قبول شکست مقابل روسیه، به مصاف ایتالیا خواهد رفت/دیوار بلند روس ها/لوزانو: اشتباهات زیاد بازیکنان عامل اصلی باخت به روسیه بود

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵   شماره ۳۹۴

گروه ورزش-وقایع استان:

والیبالیست‌های کشورمان در آخرین دیدار از مرحله گروهی در المپیک به مصاف روسیه رفتند، اما نتوانستند از تیم ۲۰۲ سانتی‌متری روسیه برآیند و با حساب سه بر صفـر و نتایج ۲۵-۲۳ ، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۲۰ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.
سرویس‌‌های قدرتمند، دریافت‌های خوب و مخصوصا دفاع‌ بهتر روسیه نسبت به ایران باعث شد تا ایران مقابل روسیه حرفی برای گفتن نداشته باشد و به راحتی مغلوب شود.
ایران بعد از باخت مقابل روسیه در رده چهارم قرار گرفت تا در مرحله حذفی به مصاف ایتالیای آماده این روزهای دنیای والیبال برود. بلند قامتان ایران مقابل ایتالیا کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت.
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل روسیه گفت: هر سه ست را با اشتباهات زیاد شروع کردیم و این بازی را سخت کرد. هم ست اول و هم ست دوم تایم گرفتیم و این موضوع را یادآوری کردیم که اشتباهات زیاد است. با توپ گیری و دفاع روی تور تلاش کردیم عقب افتادگی را جبران کنیم روسیه هم خوب بازی کرد. انها تاکتیک بالایی دارند بنابراین اگر عقب بیفتیم جبران سخت است. به هرحال این بازی تمام شده است و امیدوارم از آن برای بازی با ایتالیا استقاده کنیم. او درباره دیدار مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا تیم خوبی است و تجربه زیادی در بازی های بین المللی دارد اگر صد درصد توانمان را ارائه کنیم و ایتالیا تحت فشار قرار بگیرد شاید نتواند بازی خود را ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت. امیدوارم این بازی، بازی سال ایران باشد. ما احتیاج داریم از افراد دیگری هم استفاده کنیم تا یک‌سری از بچه ها در شرایط بازی قرار بگیرند. تیم ما دوازده نفره است و ما باید از دیگر دوستان هم استفاده کنیم و ببینیم کدام یک می توانند کمک کنند. ممکن است افرادی که در شرایط المپیک نیستند این موضوع را درک نکنند.
عادل غلامی ملی پوش والیبال ایران پس از آخرین دیدار دور مقدماتی المپیک برابر روسیه گفت: خیلی بد بازی کردیم و نتیجه را راحت به حریف دادیم. ما در بازی امروز کلا بد بودیم. خوب استارت نزدیم و حتی پایان خوبی هم نداشتیم. امیدوارم در مرحله بعدی که با ایتالیا بازی داریم، بهتر کار کنیم. با شکست دادن ایتالیا شگفتی ساز می‌شویم. وی در واکنش به اینکه شاید با توجه به صعود قطعی ایران نمایش متفاوتی در این بازی دیدیم، عنوان داشت: اصلا این طور نبود اگر می بردیم به نفع ما بود چون دوم یا سوم می شدیم. بازی با ایتالیا خیلی سخت است. تمام تیم ها را برده است.
شهرام محمودی پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: نتوانستیم عملکرد خوبی در این مسابقه داشته باشیم. روسیه تیم قدرتمندی است و قهرمان المپیک شده است و در این مسابقه هم سرویس های خیلی خوبی زد. او در ادامه افزود: امروز روز ما نبود. اگرچه در ست اول خوب بازی کردیم و حق مان باخت نبود و حتی فرصت برای پیروزی هم داشتیم اما شکست خوردیم. فشار روانی زیادی روی تیم بود و نتوانستیم ست دوم را خوب شروع کنیم. امیدوارم در مسابقه با ایتالیا نتیجه خوبی بگیریم و راهی مرحله نیمه نهایی شویم.
فرهاد قائمی پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه گفت: روس‌ها در سرویس و دفاع عملکرد فوق العاده ای داشتند و با استفاده از همین دو فاکتور توانستند به پیروزی برسند.
او در ادامه گفت: این شکست را فراموش می کنیم و روی مسابقه ای که در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل ایتالیا داشته باشیم تمرکز می کنیم. باید ایتالیا را به خوبی آنالیز کنیم و بهترین عملکرد خود را در میدان اجرا کنیم تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی برسیم.
مهدی مرندی لیبرو تیم ملی والیبال ایران بعد از واگذاری نتیجه سه بر صفر مقابل روسیه گفت: روسیه یکی از ابرقدرتهای والیبال جهان است و بازی نسبتا خوبی برابر این تیم داشتیم. عملکردمان در دور مقدماتی بد نبود و مطمئن باشید در دور بعدی تیم متفاوتی از ایران خواهید دید. او در مورد اینکه در دور بعد باید مقابل ایتالیا حاضر شویم گفت: ایتالیا در گروه خود همه تیم‌ها را شکست داده و بازی سختی برابر این تیم داریم ولی فرقی نمی کرد که سوم شویم یا چهارم. چرا که تمام تیمهای آن گروه جزو بهترین های جهان هستند.
در دیگر بازی ‌های این گروه آرژانتین سه بر صفر از سد مصر گذشت و لهستان سه بر صفر کوبا را شکست داد. در گروه A نیز آمریکا سه بر صفر مکزیک را مغلوب کرد، کانادا سه بر یک از سد ایتالیا گذشت و برزیل میزبان مقتدرانه و در یک بازی جذاب سه بر یک از سد فرانسه گذشت تا فرانسوی‌ها را راهی خانه کند.
به این ترتیب در مرحله حذفی ایران به مصاف ایتالیا خواهد رفت. در دیگر دیدارهای مرحله حذفی آرژانتین با برزیل، کانادا با روسیه و لهستان با آمریکا پیکار خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.