خانه » جدیدترین » بازدید سفیران پنج کشور از مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان

بازدید سفیران پنج کشور از مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰   شماره ۱۴۸۱

بازدید سفیران پنج کشور از مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان

سفیران پنج کشور آفریقای جنوبی، اندونزی، بنگلادش،چک و تاجیکستان به همراه مسئولین استان، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی اراک از از توانمندی‌های مجتمع عظیم تولیدی صنعتی ساینا دلیجان بازدید کردند.
سفیران جمهوری چک و بنگلادش در مصاحبه با خبرنگاران از توانمندی ها و تولید محصولات استراتژیک و های تک در این مجموعه عظیم تولیدی صنعتی در شهرستان دلیجان ابراز رضایت کردند.
سفیر چک با تقدیر و تشکر از اتاق بازرگانی اراک، گفت: مجموعه اتاق بازرگانی اراک فعالیت های موثر و چشمگیری انجام می دهند. وی افزود: هدف من از بازدید از صنایعی نظیر کارخانجات ساینا آشنایی با فعالیت ها و تولیدات آن ها است تا امکان همکاری های مشترک میان جمهوری چک و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کنیم.
سفیر چک اظهار کرد: ساینا تولید کننده الیاف مختلف از جمله الیاف شیشه ای است، این کارخانه فوق العاده بوده و از دیدن آن شگفت زده هستم و بسیار خرسندم که تعدادی از ماشین های تولید کشورم جمهوری چک را که چند سال پیش توسط این کارخانه خریداری شده را اینجا در حال فعالیت می بینم.
سفیر بنگلادش نیز بیان کرد: هدف من از این سفر قبل از هر چیز شرکت در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور و بازدید از این نمایشگاه بود. پس از آن تصمیم گرفتم با تعدادی از صنایع استان آشنا شوم و بسیار خوشحالم که فرصت بازدید از کارخانه ساینا را کسب آوردیم.


وی افزود: با توجه به اینکه در بنگلادش پارچه ها و الیاف مختلفی تولید می شود فکر می کنم که زمینه همکاری بین این شرکت و یک سری از شرکت های کشور بنگلادش وجود دارد.
شرکت الیاف ساینا دلیجان، از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، یکی از بزرگترین تولید کننده های الیاف پلی استر با مواد اولیه چیپس پتروشیمی و پرک بطری های پلی اتیلن ترفتالات با تولید روزانه ۲۰۰ تن در ایـران می باشد. عمده مصرف محصولات تولیدی این شرکت در صنایع ریسندگی- بافندگی تاری- پودی و کشباف، بافندگی حلقوی، صنایع بی بافت، صنایع خواب، تزئینات خانگی، فرش و موکت، ایزوگام و لایی و… می باشد.
شرکت ره آورد ساینا دلیجان، یکی دیگر از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، در سال ۱۳۸۳ با تولید نمد الیاف شیشه (مت سوزنی) فعالیت تولیدی خود را در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن مت سوزنی و انواع منسوجات الیاف شیشه شامل بافت، توری و الیاف شیشه خرد شده تاسیس شد.
همچنین در همین سال عملیات اجرایی فاز دوم شامل بزرگترین کارخانه تولیدی تیشو و الیاف شیشه را با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در سال آغاز نموده است که خط تولید تیشو ساینا با ظرفیت ۱۳۰ میلیون متر مربع در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید.
مدیریت مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، اعتقاد دارد تنها با همدلی، همکاری و مشارکت تمامی همکاران در بستری مناسب، در مسیر اجرای هرچه بهتر و موثر سیستم مدیریت کیفیت، اهداف سازمان تحقق خواهد یافت و به همین منظور سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱ بنا نهاده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.